Gå til innhold

Skjerm skrur seg ikke på!

Anbefalte innlegg

Jeg har for ca 3 t siden skrudd opp sidepanelet på PC-en og blåst forsiktig inni dær og tørket av med et litt fuktig papir på vifta og det kom ikke noe vått noe annen plass.. Men nå funker ikke skjermen når jeg skrur på PC-en. Den funker bare i startn så kommer det "Monitor going to sleep"

Har noen en anelse hva det kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok maskinen og ikke skjermen din det er noe galt med, skjermen får ikke signal.

Samme skjedde med meg en gang, da hadde jeg kommet borti skjermkortet mens jeg støvsugde, maskinen startet, men jeg fikk ingen signal til skjerm.

Prøvde å rikke litt på kortet mens maskinen gikk, funka bra i et millisekund før jeg svidde skjermkort og hovedkort... lukta ikke bra, dyrt ble det også.

Så slå av mens man jobber er min lærdom.

Prøv deg litt frem, det er fort gjort å trekke en kabel litt ut fra en kontakt etc ekstra strøm til skjermkort\ hovedkorrt prøv litt forskjellig så finner du ut av det.

Lenke til kommentar

På skjermkortet er det en plass det går an å sette inn en ledning, men finner ikke noe ledning som skal inn der. Tror ikke det var noe der fra før heller. Har også tatt ut skjermkortet og blåst litt av det, men funker fortsatt ikke =(

Endret av lettere-gal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...