Schjellin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Når jeg skal spille på min kjære ps3, da har jeg svart hvitt bilde. Hva kan problemet være? Og jeg har ikke norsk brukermanual, så har noen en link til den? Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Når jeg skal spille på min kjære ps3, da har jeg svart hvitt bilde. Hva kan problemet være? Og jeg har ikke norsk brukermanual, så har noen en link til den? Hvordan har du koblet den inn i TV'en a? Lenke til kommentar
elprice_no Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hei! http://manuals.playstation.net/document/no...rent/index.html MVH www.elprice.no Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ang. Brukermanual -> http://no.playstation.com/servlet/file/PS3...LSPEC_ENT_ID=40 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Når jeg skal spille på min kjære ps3, da har jeg svart hvitt bilde. Hva kan problemet være? Og jeg har ikke norsk brukermanual, så har noen en link til den? Hvordan har du koblet den inn i TV'en a? Uff, med vanlig scart tror det er det som er navnet. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 prøvde å spille på en cirka 10-12 år gammel tv hjemme i julen... ble svart hvitt med ene scart inngangen og farger med den andre.. hvor gammel er tven din? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) prøvde å spille på en cirka 10-12 år gammel tv hjemme i julen... ble svart hvitt med ene scart inngangen og farger med den andre.. hvor gammel er tven din? Den er faktisk ganske ny, arvet den hos bestemor som døde for ett år siden. Edit: jeg har ikke to scart innganger? :s Edit2: Btw har 40gb.. Endret 8. januar 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 40gb PAL versjon?? hvis ikke, så ser det ut til at tv`n din ikke støtter ntsc Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 40gb PAL versjon?? hvis ikke, så ser det ut til at tv`n din ikke støtter ntsc oO, jeg fikk det til. Takk skal alle ha for svarene. Og denne tråden kan stenges Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du kan gjerne dele løsningen med andre som måtte ha samme problemet. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Du kan gjerne dele løsningen med andre som måtte ha samme problemet. Haha, jeg er så flau over det at jeg tør ikke å si det Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er noen ganger sånn på meg å! Når jeg bare har skrudd av PSn når jeg har spilt så er det svart/hvit når jeg skur den på igjen, men da skrur jeg den av igjen så er det bra! Eller så er den noen ganger den kabelen bak på PSn som går inn i tvn, (har ikke kjøpt HD kabel enda).. har kommet litt ut så det blir svart/hvit eller ikke noe lyd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå