Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Hva var det han sa?

Lurer jeg også på, men det får vi nok ikke svar på uten at noen bryter moderatoravgjørelser som har blitt gjort.. ;)

 

Vi klarer vel forresten 1000 sider før nyttår. :D

Tror det var krangelen hans med "pleiadaene". Angående kjøp av D700 elns, så ble vel Marius litt personlig. Tror jeg i hvertfall.

Det har egentlig gått over en lang tid, det siste som skjedde vet jeg ikke helt, plutselig var han borte. Men han har vært borti mye opp gjennom året.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har peiling på hvor lang tid en bør regne med på "billig" frakten fra KEH.com.

Den uten tracking og som posten tar seg av etter den kommer til landet.

 

Begynner å bli litt smånervøs og hadde håpet å ha nikkor 105mm 2,5 her nå.

 

ps. bestilt den 10.des

Lenke til kommentar
Skal det skrives en liten historie samtidig, slik at overgangen fra bilde til bilde blir logisk?

De som er skikkelig dyktig, de klarer seg sikkert bare med bilder, men vi andre får spe på med litt tekst. Her er et forsøk fra min side.

 

Det er en del her som er særdeles veltalende, så det kan godt hende at de skriver mye. Det er helt OK for min del.

 

Tom

Lenke til kommentar

Selv sto jeg opp klokken 06:00 en dag for å gå ca 13km på ski.... Det var 100% på en svart og stjerneklar himmel, de første kilometerne :D kom hjem til soloppgang klokken 09:30 :p

 

Skal det skrives en liten historie samtidig, slik at overgangen fra bilde til bilde blir logisk?

De som er skikkelig dyktig, de klarer seg sikkert bare med bilder, men vi andre får spe på med litt tekst. Her er et forsøk fra min side.

 

Det er en del her som er særdeles veltalende, så det kan godt hende at de skriver mye. Det er helt OK for min del.

 

Tom

Ok, men blidene som skulle legges ut, skal de gå over flere dager (hele ferien) eller kun juleaften?

Lenke til kommentar
Selv sto jeg opp klokken 06:00 en dag for å gå ca 13km på ski.... Det var 100% på en svart og stjerneklar himmel, de første kilometerne :D kom hjem til soloppgang klokken 09:30 :p

Men ellers, så har du det bra? ;)

 

Ok, men blidene som skulle legges ut, skal de gå over flere dager (hele ferien) eller kun juleaften?

Om bildene går over flere dager, eller om du velger å ta alle bildene på en og samme dag, er opp til deg. Det må ikke være juleaften. Det avhenger helt av historen du ønsker å fortelle.

 

Tom

Lenke til kommentar
Selv sto jeg opp klokken 06:00 en dag for å gå ca 13km på ski.... Det var 100% på en svart og stjerneklar himmel, de første kilometerne :D kom hjem til soloppgang klokken 09:30 :p

Men ellers, så har du det bra? ;)

 

Ok, men blidene som skulle legges ut, skal de gå over flere dager (hele ferien) eller kun juleaften?

Om bildene går over flere dager, eller om du velger å ta alle bildene på en og samme dag, er opp til deg. Det må ikke være juleaften. Det avhenger helt av historen du ønsker å fortelle.

 

Tom

 

nice :) Etter forholdene har jeg det kjempe greit :p måtte bare skryte av at jeg elsker å gå langrenn, tross 15 blå :D

Endret av von-schnellfahrer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...