GLN Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Hva var det han sa? Lurer jeg også på, men det får vi nok ikke svar på uten at noen bryter moderatoravgjørelser som har blitt gjort.. Vi klarer vel forresten 1000 sider før nyttår. Tror det var krangelen hans med "pleiadaene". Angående kjøp av D700 elns, så ble vel Marius litt personlig. Tror jeg i hvertfall. Det har egentlig gått over en lang tid, det siste som skjedde vet jeg ikke helt, plutselig var han borte. Men han har vært borti mye opp gjennom året. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Jasså, JH, regner med en rapport når kameraet er hentet Joda, fin murstein Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 haha fått det nå altså? Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 haha fått det nå altså? Hehe, ja. Nice kamera. Funker fjell sammen med 16-35/2.8L II. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Digger utstyret ditt Lenke til kommentar
ET! Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Noen som har peiling på hvor lang tid en bør regne med på "billig" frakten fra KEH.com. Den uten tracking og som posten tar seg av etter den kommer til landet. Begynner å bli litt smånervøs og hadde håpet å ha nikkor 105mm 2,5 her nå. ps. bestilt den 10.des Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Digger utstyret ditt Den uttalelsen kan gi rom for tolkninger .................................... Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Sliter med utfordringen. Er rett og slett idéløs. Nå skal jeg avgårde på årets siste skitur Ute er det overskyet og helt skumringsgrått, det er snart helt mørkt. Jeg gleder meg til sola er tilbake. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg gleder meg til sola er tilbake. Sliter selv med sola hos meg også... umulig å få klart tv-bilde med den lave sola Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Du er ikke alene om å slite med utfordringen. Her er det så kaldt at jeg kvier meg for å gå ut. Får fotografere innholde i fotobagen eller bokhylla ... Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Skal det skrives en liten historie samtidig, slik at overgangen fra bilde til bilde blir logisk? Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg har en mistanke om at det blir noe julepyntfotografering til utfordringa.. Jeg sliter ekstremt med å komme på noen gode idéer.. En og en halv side igjen, så er vi på side 1000. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Skal det skrives en liten historie samtidig, slik at overgangen fra bilde til bilde blir logisk? De som er skikkelig dyktig, de klarer seg sikkert bare med bilder, men vi andre får spe på med litt tekst. Her er et forsøk fra min side. Det er en del her som er særdeles veltalende, så det kan godt hende at de skriver mye. Det er helt OK for min del. Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Selv sto jeg opp klokken 06:00 en dag for å gå ca 13km på ski.... Det var 100% på en svart og stjerneklar himmel, de første kilometerne kom hjem til soloppgang klokken 09:30 Skal det skrives en liten historie samtidig, slik at overgangen fra bilde til bilde blir logisk? De som er skikkelig dyktig, de klarer seg sikkert bare med bilder, men vi andre får spe på med litt tekst. Her er et forsøk fra min side. Det er en del her som er særdeles veltalende, så det kan godt hende at de skriver mye. Det er helt OK for min del. Tom Ok, men blidene som skulle legges ut, skal de gå over flere dager (hele ferien) eller kun juleaften? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Selv sto jeg opp klokken 06:00 en dag for å gå ca 13km på ski.... Det var 100% på en svart og stjerneklar himmel, de første kilometerne kom hjem til soloppgang klokken 09:30 Men ellers, så har du det bra? Ok, men blidene som skulle legges ut, skal de gå over flere dager (hele ferien) eller kun juleaften? Om bildene går over flere dager, eller om du velger å ta alle bildene på en og samme dag, er opp til deg. Det må ikke være juleaften. Det avhenger helt av historen du ønsker å fortelle. Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Selv sto jeg opp klokken 06:00 en dag for å gå ca 13km på ski.... Det var 100% på en svart og stjerneklar himmel, de første kilometerne kom hjem til soloppgang klokken 09:30 Men ellers, så har du det bra? Ok, men blidene som skulle legges ut, skal de gå over flere dager (hele ferien) eller kun juleaften? Om bildene går over flere dager, eller om du velger å ta alle bildene på en og samme dag, er opp til deg. Det må ikke være juleaften. Det avhenger helt av historen du ønsker å fortelle. Tom nice Etter forholdene har jeg det kjempe greit måtte bare skryte av at jeg elsker å gå langrenn, tross 15 blå Endret 31. desember 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Post for 1000! Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg er hjemme! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Det var ikke lange turen. Sett hele 3 bilder på Flickr fra turen. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Det er flere enn du fikk igjen etter en uke på Vestladet! Hehe. Jeg har en del til som skal redigeres på min stasjonære. Endret 31. desember 2008 av ZoDz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå