Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg bestilt min første kamerapakke til meg selv, som forsinket julegave. Jeg gleder meg, må jeg si :)

 

Fra før hadde jeg 450D med kit-objektiv (18-55 IS), Velbon Sherpa 600R stativ, Sandisk Extreme III 8GB 30-30 MB/s og et ukjent 2GB 20MB/s kort i reserve.

 

Nå utvider jeg med et ekstra LP-E5 batteri, BG-E5 batterigrep, Canon 55-250mm IS, Sigma 10-20mm EX HSM DC, blåsebelg til rengjøring av sensor og RS-60E3 fjernkontroll.

 

Jeg har vel til fredag å endre bestillingen, om noen skulle ha store innvendinger å rope ut, i tilfelle jeg har bommet på noe eller mangler noe essensielt. Hvis noen har tips, så er det bare å komme med de.

Lenke til kommentar
1D Mark II + EF 70-200/2.8L = Nice fotballkombo ;)

En jeg kjenner fra Dagbladet sier seg enig i det.

 

Men han pleier å legge til et ekstra 1Dmk2 og et 400/2.8 + 1.4 extender.

 

:p

1D mk2n + 400mm er trangt. Med 1.4 extenderen må man ha 70-200 i tillegg :)

Nettopp. :p

Aah, 400/2.8 er nice ass.

 

------------------------------------------

 

Nå skal jeg straks dra å hente 5D-en som ligger og venter på postkontoret :D

Lenke til kommentar
Da har jeg bestilt min første kamerapakke til meg selv, som forsinket julegave. Jeg gleder meg, må jeg si :)

 

Fra før hadde jeg 450D med kit-objektiv (18-55 IS), Velbon Sherpa 600R stativ, Sandisk Extreme III 8GB 30-30 MB/s og et ukjent 2GB 20MB/s kort i reserve.

 

Nå utvider jeg med et ekstra LP-E5 batteri, BG-E5 batterigrep, Canon 55-250mm IS, Sigma 10-20mm EX HSM DC, blåsebelg til rengjøring av sensor og RS-60E3 fjernkontroll.

 

Jeg har vel til fredag å endre bestillingen, om noen skulle ha store innvendinger å rope ut, i tilfelle jeg har bommet på noe eller mangler noe essensielt. Hvis noen har tips, så er det bare å komme med de.

Den pakken er en fin utvidelse av det du allerede har. Ingen grunn til å endre på noe.

 

Tom

Lenke til kommentar
Hva var det han sa?

Lurer jeg også på, men det får vi nok ikke svar på uten at noen bryter moderatoravgjørelser som har blitt gjort.. ;)

 

Vi klarer vel forresten 1000 sider før nyttår. :D

Tror det var krangelen hans med "pleiadaene". Angående kjøp av D700 elns, så ble vel Marius litt personlig. Tror jeg i hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...