Simon Aldra Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg må legge meg sent i kveld. Fordi jeg må være våken lenge på nyttårsaften for å oppdatere avisen min på nett. Jeg tror jeg må handle Cola.. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 1000 sider før nyttår blir nok ikke noe problem i det tempoet her vel? hehe.. er jo bare å trøkke på... hmm. noen som kan nevne artige enkle gratis spill som man kan f.eks laste ned? Selv veit jeg om plasma pong. som desverre er vanskelig å få tak i Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg har fått i oppdrag å ta et bra fyrverkeribilde i morgen.. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg har fått i oppdrag å ta et bra fyrverkeribilde i morgen.. Vanskelig hvis man ikke har noe bra forgrunn... Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 da ble det noe å fylle de siste 6 sidene med.. hvordan ta et "godt" nyttårsbilde? Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Det finnes vel ca. en halv million guider på akkurat det der ute. Noen som er mindre late enn meg kan kanskje finne fram noen gode. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 da ble det noe å fylle de siste 6 sidene med.. hvordan ta et "godt" nyttårsbilde? Tror ikke jeg husker så mye av det i den formen jeg er Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg gikk på skitur i dag. Men 2 km borti her var skiløypa tint bort.. helt sykt. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Jeg entrer året 2009 uten de store forhåpningene til min fotohobby. 2009 blir et år det jeg for klare meg med utstyret jeg har idag. Hadde store planer om å oppdatere til mer L-optikk og FF. Men så min andre store lidenskap, sykling og ellers trening som tar all fokus og penger. Samt mine planer om å kjøpe andre ting. Men forhåpenligvis blir det flere blinkskudd med 30D og 24-105mm'n. Endret 30. desember 2008 av Pirja Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 What? Den blir jo så vidt lunken. Hvorfor finnes det et marked for denne da? Lo forresten meget godt at Mr. Marius Olsens relativt lugubre evner som vokalist. Han kunne kanskje tatt over jobben i Motorpsycho. Han synger i hvertfall falskt nok :!: . De som har ham på msn må hilse godt nyttår fra meg. Han kommer vel tilbake? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg gikk på skitur i dag. Men 2 km borti her var skiløypa tint bort.. helt sykt. Da hadde du med kamera og dokumenterte det. Eller? Skituren som smeltet bort. Kan bli et artig foto-essay det. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Men forhåpenligvis blir det flere blinkskudd med 30D og 24-105mm'n. Du trenger egenlig ikke noe mer. Men det er vel kanskje ikke det du hadde lyst å høre ? Tom Lenke til kommentar
ET! Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 O RLY? Følg linken til siden hans. "The guy orginally posted this as a joke" Men uansett, en Dell laptop (Hell) da snakker vi både egg og bacon. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg gikk på skitur i dag. Men 2 km borti her var skiløypa tint bort.. helt sykt. Da hadde du med kamera og dokumenterte det. Eller? Skituren som smeltet bort. Kan bli et artig foto-essay det. Tom Kameraet var med. Men jeg tok jo ikke bilde av akkurat det da, litt synd egentlig mtp utfordringen. Nyttårsforsettet skal jo fixe sånt neste år. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Uansett om det var en spøk eller ei, så hadde macbookene ihvertfall store varmeproblemer Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 -20 grader godt inne i landet er ikke så kaldt som det høres ut som da. Halvér tallet, så har du tilsvarende det som er langs kysten. Ang. herr Olsen. Er han ute for godt igjen, eller når er han evt tilbake? Sånn. Det var midt bidrag til å passere 1000 sider før nyttår. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Mens vi venter på nyttårsaften. De av dere som bruker Gimp - har dere noen gode startverdier til Unsharp Mask? Har spørt før, men fikk ingen svar da. Tom Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Mener du Amount, Radius og Treshold? Endret 30. desember 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Mener du Amount, Radius og Treshold? Ja, de oppfører seg anderledes enn de i PS Elements. Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Er det store forskjeller mellom Gimp og PS, da? Jeg bruker bare en USM, og det er 20/50/0. Når jeg skal få det EDDDGY bruker jeg en 200/2.8/1 som jeg fortelles bruker en del i Aftenpoften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå