Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Hvordan er Creative på support? Hvis spilleren dør etter 2,5 år? Det er jo 5 år reklamasjonsrett på slike dingser også; selv om en del prøver å sno seg unna. Har ihvertfall hørt en god del skrekkhistorier om Apple's holdninger.

 

Tom

Nå har ikke vi fått noen Creative-spillere inn til reperasjon, så de vet jeg ikke med. Men at Apple er litt vrange er jeg klar over. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er det 2 røde, ca 18 for lite.

 

Her inne på rommet mitt derimot, er det noen blåe. Sitter her med jakke og votter på, venter på at det skal bli varmt.

Her er det 10 blå utafor.. er ikke varmt inne her heller men det hjelper på når serveren går for fullt inne på kottet. bare å lukke opp døra så blir det varmt ;)

 

når dette ikke hjelper lenger så blir det pushups og løpe frem og tilbake i stua..

Lenke til kommentar
Her er det 2 røde, ca 18 for lite.

 

Her inne på rommet mitt derimot, er det noen blåe. Sitter her med jakke og votter på, venter på at det skal bli varmt.

Har du ikke PC på rommet eller? Mitt rom er alltid det varmeste i huset. :p

 

PC, to skjermer og høytalere hjelper det.

 

Jeg har Mac Mini på rommet. Avgir ikke så mye varme, spesielt ikke når den er idle som den er når den er på jobb. Forøvrig er rommet mitt ca 30m2

Lenke til kommentar
Her er det 2 røde, ca 18 for lite.

 

Her inne på rommet mitt derimot, er det noen blåe. Sitter her med jakke og votter på, venter på at det skal bli varmt.

Har du ikke PC på rommet eller? Mitt rom er alltid det varmeste i huset. :p

 

PC, to skjermer og høytalere hjelper det.

 

Jeg har Mac Mini på rommet. Avgir ikke så mye varme, spesielt ikke når den er idle som den er når den er på jobb. Forøvrig er rommet mitt ca 30m2

mac mini ja, ålreit maskin det.. Synd du ikke har en appleTV å varme lankene på.. De kan man jo nesten steke egg på når de jobber litt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...