Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Du ville ikke bytte deg ut med han som faktisk er kul da?

 

Paul Walker altså

nah.. Vin Diesel har ikke hår på hodet og det har ikke jeg heller, så da ble det Vin Diesel gitt.. Dessuten er Vin Diesel tøff nok han, gjør jo tøffeste combacket i siste filmen. Kanskje jeg skulle spillt inn den scenen med meg og bilen min. Hmm, puttre inn med bobla på 25hk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, Creative er så evig mye bedre enn iPod.

 

Jada. Apple skal ha for design, men funksjoner er den ikke like rik på. Og mulighet for drag-and-drop i utforsker er digg.

 

 

Du veit ipod er 50 gamger bedre enn din crap av en creative =S

sannheten må fram, enten man vil eller ikke!

Lenke til kommentar

Jeg er altspisende, og synes iPod er helt greit. Men folk som henger sitt litt opp i lyden, velger gjerne creative. De har litt mørkere og mer ren lyd, mens iPod har en litt lysere å høyere lyd. Men jeg synes systemet til iPod er ene og alene en god grunn til å velge iPod.

Lenke til kommentar

Klarer meg fint med iPOOOOOOOOOOOODEN min jeg.

Men lurer på om jeg skal kjøpe ett skikkelig headsett i 2k klassen.

 

Ikke til iPOOOOOOOOOOOOOODEN. Altså.

Men må nok kjøpe ett skikkelig lydkort til den nye pcen også da :p

 

Men først må jeg bli litt mer kresen når det gjelder lyd. Så kanskje jeg klarer meg med Siberia headsettet mitt. Selv om jeg får litt gnagsår på øret etter mye bruk.

Lenke til kommentar
Nja.. mye er subjektivt, men når testere skryter Sony sine spillere opp i været på lydsiden og iPod får skjeldent noe annet enn kurant lyd.

Som regel fordi dei blir testa enten med medfølgjande headset eller eit Koss Portapro. Latterleg.

Dessverre, men en del utenlandske prøver ofte mer high-end for å teste om spilleren klarer å drive de.

 

Modellen leker seg med kamera.

 

post-157128-1230593298_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...