Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er aldri moro med sånne "følgeinnlegg". Jeg har ikke lest alt du linket til, var mye å lese.

 

Her er en morsom (for meg iallefall) førjulshistorie. Det hele startet sent i høst da jeg var på en hyttetur under rypejakta sammen med min bror. Da samtalen dreide inn på meg og min fotoinnteresse forklarte jeg at jeg følte at jeg burde hatt mere utstyr for å ta bildene jeg egentlig ville ta, og også at jeg egentlig innså at jeg aldri ville få råd til å kjøpe det jeg egentlig hadde lyst på. Så for å få litt oversikt over prisnivået (som han sa) ba min bror meg om en liste over ting jeg mente jeg trengte for å ta de bildene. Lista ble egentlig bare rot, og vi kom egentlig ikke mer inn på det på den turen. Det hele ble bare fyllevrøvl etterhvert. Men iallefall.. noen uker etterpå ringte min bror meg og spurte meg om jeg kunne ta noen bilder for ham litt senere i vinter, langt oppe på fjellet. Og det ville jeg jo selvfølgelig. Han ba også om mitt kontonr. Jeg tvilte litt og lurte på hvorfor han ville vite det, men han ville ikke fortelle så mye. Han fikk det.. og ringte meg opp igjen en liten stund senere.. han hadde overført 30.000,- kr til kontoen min. Som jeg kunne bruke til fotoutstyr og sånt som jeg mente jeg trengte.. Så nå har jeg kjøpt 24-70 2.8L USM, 70-200 2.8L USM, PS_CS4, 2x Extender, og en rattkjelke til nevøen min.

Fra nå av forventer vi KUN 1.klasses bilder, din heldige faen :D

Endret av Inc
Lenke til kommentar
Er vi virkelig så fæle? I dette tilfellet spesielt kaian og undertegnede.

Har aldri hatt en diskusjon med verken kaian eller deg, men har fulgt med på forumet over lengre tid. Denne saken er da definitivt ikke av de verste som er servert. At enkelte velger å være hårsåre over sine, noe kontroversielle, uttalelser blir deres sak. Den som stiller seg til hugg, får tåle at det hugges.

Lenke til kommentar

Sier du det?

 

Halvveis gjennom BG1 jeg. (+ spilt litt for mye morrowind før jeg begynte med BG1 igjen)

 

Nå ble det plutselig oppussing av treningsrommet. Mamma er sur fordi pappa nekter å pusse opp ene badet gradvis. Det malplasserte toalettvinduet ifra i sommer(eller var det fjorsommer) er også dratt fram igjen som krangleemne. Gøy. Heldigvis bare en liten uke til jeg drar til Trondheim :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...