Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Samme her.. Angret en liten cm på at jeg ikke kjøpte D300 istede for D2Xs for litt siden, men D2/D3 føles skreddersydd for meg.

Det synes ikke jeg du skal gjøre. Jeg liker iallefall D2X bedre enn D300. Untatt høy ISO og LiveView via CCPro2.

 

gorpium, hvilket program er det utklippet fra? Lightroom?

Lenke til kommentar

Da har jeg hatt min første erfaring med skifoto. Hvis du ser bort ifra at jeg mistet følelsen i fingrene var det ganske gøy. Jeg hadde jo pudderskia og vondt i begge armene, så da gikk det greit å ikke kjøre selv.

 

Jeg ble lurt trill rundt av skjermen på kameraet mitt though. Jeg prøvde å få med hoppet, snøen osv, og ikke bare kjører + himmel, men når jeg så på de bildene på skjermen så personen så liten ut at man ikke så hva slags grab de hadde osv. Jeg gikk jo derfor nærmere, valgte en annen brennvidde, og endte opp med kun kjører + himmel, men tenkte det var greit siden man da så kjørere godt. Det viste seg i ettertid at på stor skjerm var de første bildene helt fine, mens de andre var alt for nærme ...

 

Tror ikke jeg skal stole så mye på den lille skjermen.

 

Fikk også noen fete shots fra langt unna av blandt annet PK Hunder, (gikk glipp av Even Sigstad) men der hadde jeg ikke fokus i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...