Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og fordelen med den vil være? :p

Være notorisk sentimental retro nostalgiker :p

En av grunnene. Andre er at det er et fantastisk godt kamera, med et tydeligvis utrolig bra objektiv. Og jeg vil gjerne ha et velfungerende mellomformat kamera, uten å måtte kjøpe et svindyrt Hasselblad.

Og jeg tror også det vil bli litt enklere å portrettere fremmede på gaten med det, rett å slett fordi det ser så spesielt ut. :)

Lenke til kommentar
Og fordelen med den vil være? :p

Være notorisk sentimental retro nostalgiker :p

En av grunnene. Andre er at det er et fantastisk godt kamera, med et tydeligvis utrolig bra objektiv. Og jeg vil gjerne ha et velfungerende mellomformat kamera, uten å måtte kjøpe et svindyrt Hasselblad.

Og jeg tror også det vil bli litt enklere å portrettere fremmede på gaten med det, rett å slett fordi det ser så spesielt ut. :)

Sære folk er gal, men på en god måte.

Lenke til kommentar

Jeg jobber med saken. Skjøt en rull Kodak Gold Ultra 400 som gikk ut på dato for 4 år siden med Canoneten i dag. Ikke akkurat gromfilm etter hva jeg har forstått. Hovedformålet var å teste lysmåleren, men om det blir bilder av det, så er flere av dem tiltenkt essayet ja...

 

PSST! Du OrjanB som leser tråden akkurat nå - har du en fortid fra formel1.no-forumet? Hjemmeside med bilder av sykt mange historiske F1-biler og gøyale tabeller?

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...