IceFox Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Og fordelen med den vil være? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Og fordelen med den vil være? Være notorisk sentimental retro nostalgiker Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Og fordelen med den vil være? Være notorisk sentimental retro nostalgiker En av grunnene. Andre er at det er et fantastisk godt kamera, med et tydeligvis utrolig bra objektiv. Og jeg vil gjerne ha et velfungerende mellomformat kamera, uten å måtte kjøpe et svindyrt Hasselblad. Og jeg tror også det vil bli litt enklere å portrettere fremmede på gaten med det, rett å slett fordi det ser så spesielt ut. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Og fordelen med den vil være? Være notorisk sentimental retro nostalgiker En av grunnene. Andre er at det er et fantastisk godt kamera, med et tydeligvis utrolig bra objektiv. Og jeg vil gjerne ha et velfungerende mellomformat kamera, uten å måtte kjøpe et svindyrt Hasselblad. Og jeg tror også det vil bli litt enklere å portrettere fremmede på gaten med det, rett å slett fordi det ser så spesielt ut. Sære folk er gal, men på en god måte. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Sære folk er gal, men på en god måte. Kaller du meg sær og gal? Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det er reaksjonen jeg har fått på noen av bilder. Bare ta det som ett kompliment. Sær = egentenkende Gal = smart/idèerik. Er det liksom gøy å være normal og kjedelig, I think not. GO WEIRDNESS! Lenke til kommentar
M.H Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hehe, har og fått den reaksjonen en del ganger jeg og når jeg fotograferer med noen av mellomformatkameraene eller storformatkameraene. De fleste som sier slikt, vet nok ikke helt hva de snakker om. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hehe, jeg ser ikke noe dumt i å være sær å gal. Skjønte bare ikke helt hva han mente! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 I want a special camera too! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Mellomformat er tøft. Burde prøve det en dag. Er det mange av dere som pøver dere på utfordringen i julen ? Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Jeg jobber med saken. Skjøt en rull Kodak Gold Ultra 400 som gikk ut på dato for 4 år siden med Canoneten i dag. Ikke akkurat gromfilm etter hva jeg har forstått. Hovedformålet var å teste lysmåleren, men om det blir bilder av det, så er flere av dem tiltenkt essayet ja... PSST! Du OrjanB som leser tråden akkurat nå - har du en fortid fra formel1.no-forumet? Hjemmeside med bilder av sykt mange historiske F1-biler og gøyale tabeller? Endret 25. desember 2008 av Anew Lenke til kommentar
M.H Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Den utfordringen hadde det vært moro og prøvd seg på. Kanskje jeg hiver en HP5 plus i Mamiyen og ser hva jeg får til. Må bli sort/hvitt. Farger får jeg ikke fremkalt før til neste år. Passer jo godt siden det går maks 10 bilder på en film og. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hehe, jeg ser ikke noe dumt i å være sær å gal. Skjønte bare ikke helt hva han mente! Hva ikke helt myntet på deg akkurat, mer sånn generelt. Jeg er ikke helt normal jeg heller da Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Artig at det flere som tenker analogt her. Jeg har ladet EOS-3 med Porta ISO 800. Spørsmålet er om jeg rekker å få den fremkalt og scannet innet fristen. Men den som intet våger ... Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 I gots me en minox 35 GT Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Noen som kan hjelpe med en Olympus-relatert problemstilling? Grattis med 'flex, Ustis. For de som ikke helt forstår hvorfor man ønsker et format som er betydelig større enn fullformat med optikk i toppklasse har jeg bare en si: Gå tilbake til Ixus. Dere mener jo åpenbart at format ikke har noen betydning Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Mellomformat er tøft. Burde prøve det en dag. Er det mange av dere som pøver dere på utfordringen i julen ? Tom Oh. Bra du minner på! Dette er jo sinnsykt kul utfordring. EDIT: Too much spaces Endret 26. desember 2008 av Mollenpriz Lenke til kommentar
Inc Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Å dæsken her hadde de mye fint utstyr http://www.naturogfritid.no/default.asp?VS...33;foofo!ST! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hums,, ingen som plutselig skal selge en Sigma 105mm macro eller en tamron 90mm macro? me needs a macro for en serie bilder.. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Hums,, ingen som plutselig skal selge en Sigma 105mm macro eller en tamron 90mm macro? me needs a macro for en serie bilder.. har en tamron 28-70 macro .p Endret 26. desember 2008 av Inc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå