Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Nei da tar man kvelden. En hel dag med utforsking av D700 i morra. Håper på frost og flott sollys som det var her i moss tidligere i dag.

 

God Jul til dere alle her inne, og en god natt. :fun: :fun: (skulle være med nisselue) :p men det får gå,

"Det er tanken som teller" sa faren da guttungen fikk en bensintank, og ikke en hel moped i julegave ;)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

selv om jeg er en drittsekk, så er jeg glad for å høre at dere alle har hatt en fin julaften :D

 

Når man har vært de siste 5mnd i utlandet så setter man veldig pris på sitt fedre land. Som sagt, kan bare ikke vente med å sette beina på norks jord og se min familie og venner igjen ;)

 

PS! Dere burde være stolte av å være fra Norge,verdens beste land å bo i, wohoooo!!!

Lenke til kommentar

Jeg fikk.

 

- 2000kr for å kjøpe egne gaver(Det ble en Radio sender til kamera mitt)

- 1000kr av andre

- 800 i gavekort på Japan Photo

- pose med snickers, pose med mars, to pakker med toffifee.

- Barbermaskin som må byttes

- Skjerf(Kløpte et likt et igår lols)

- 4 par sokker

- 4 Bokxere

- 2 Tshorter

- 1 Joggebukse

- 4 Gensere

- Skrapelodd som jeg vant 25kr på.

 

Så og si utrolig fornøyd da jeg ikke ønska meg noe.

Lenke til kommentar
Marius' brukernavn er seff Mr. Olsen. ;)

Må spille mot deg/dere en gang.

 

Jeg har spilt mot deg en del ganger alt, uten at jeg viste det, men når jeg kjekker rankingen så ser jeg det :p. My nick is regga btw

 

Edit: alle mine julegaver klarte jeg å få inn i lommene på dressen ,det er jeg rimelig imponert over :D

Endret av Inc
Lenke til kommentar

ok67: Zuiko 50mm f/2 er et sabla bra objektiv. Gratulerer så mye, for det er en skikkelig flott julegave til en Fourthirds-bruker. En "genial" gave som kommer til å gi deg mange fine stunder. Broder'n har en slik, og jeg er meget imponert over den optiske kvaliteten. Det er nok det første objektivet jeg hadde kjøpt til en Oly, etter normalzoom eller 25mm (selvsagt).

 

Simon: Folkhemmets fader er sikkert kjempeviktig for nordisk sosialdemokratisk tenkning, men Hasse och Tages lett anarkistiske raljeringer morer meg mer. Og den herlige skjønnheten i Ronja Røverdatter.

Lenke til kommentar
ok67: Zuiko 50mm f/2 er et sabla bra objektiv. Gratulerer så mye, for det er en skikkelig flott julegave til en Fourthirds-bruker. En "genial" gave som kommer til å gi deg mange fine stunder. Broder'n har en slik, og jeg er meget imponert over den optiske kvaliteten. Det er nok det første objektivet jeg hadde kjøpt til en Oly, etter normalzoom eller 25mm (selvsagt).

Bare litt enkel testing hittil, men det ser meget bra ut. Sylskarpe bilder, selv uten oppskraping etterpå. Litt treg og støyete autofokus, men bortsett fra det så er det superb, den optiske kvaliteten ser helt fantastisk ut.

Lenke til kommentar
I anledning de tre timene i fotostudio, kunne jeg ta med eget kamera så sant jeg klarer å koble til deres fotoutstyr med kabel. Er dette noe som lar seg gjøre? sony vs canon. Det var canon 5d som var til rådighet.

Ja, men kabel i studio er maks hat - om du ikke fester kamera på stativ.

Tja, hvis det ikke er kabel som går til PW da .

@ Ice, 900 ja.

Lenke til kommentar
Jeg ga bare bort innrammete bilder (mørkerom prints vel å merke) i går, men det virker som alle ble veldig fornøyde. Da var det gøy å gi gaver.

 

Selv fikk jeg ikke noe fotoutstyr, men fikk meg 3700 kroner. Så da blir det kjøpt en Rolleiflex 3.5F i kveld over Ebay (om jeg vinner budrunden). :)

Det er faktisk mange som har den versjonen som sin favoritt blant Rollei-kjennerne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...