IceFox Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Spørs om jeg ikke skal skaffe meg det etterhvert, Cruel. Buzz var i hvertfall drittøft å spille med kompiser. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Men da er konsensus at 17-35 egentlig gir meg det 14-24 ville gitt meg da? Jeg er rimelig sikker på at du blir fornøyd med 17-35mm. Og blir du ikke det, så kan du nok selge den videre uten noe stort tap. Tom Får titte på ebay i morgen, men får bli den, er overbevist Lenke til kommentar
Anew Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 17-35 er i det minste et langt mer anvendelig (mindre ekstremt) brennviddeomfang, og objektivet er legendarisk for sine motlysegenskaper. Det har jo vært Nikons proff-arbeidshest i vidvinkelområdet i årevis, så dårlig kan det ikke være - iflg. 16-9.net er den bedre enn Canons 16-35L. Listen har bare blitt lagt så inmari høyt med 14-24. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Noen som vet hva marius kalles seg på css? Møtte på en som kalte seg "klannavn - marius olsen" Ka kaller du deg ingame? Spiller på hf serverene, gjerne da allmaps og officeonly? Går under navnet "Dranc" nå. Spiller avogtil på nrk.no sine servere, noen ganger HF, men da bare dd2/office only. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Marius' brukernavn er seff Mr. Olsen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 har ikke fått noe julegaver enda jeg(fortjener sikkert ikke noen heller)Håper i hvert fall at det venter noen på meg der hjemme OG at mor har spart litt av jule ribba Når er du tilbake i gamlelandet ? Tom PS. Det er du som er i Hellas for tiden ? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 anew, Dette kan vel brukes før å sjekke front/bak-fokus ? Luminous Landscape har en artikkel om saken. Men ikke se for hardt på prisen ... Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Makan for en kvaitet D700 har i forhold til D80.. sinnsykt. sammen med sigma 14mm 2,8 vil jeg si at vidvinkel begynner å bli drøyt. Nikon 50mm f1.8 glir som smør gjennom fokusområdet. Diggeste julegaven hittil... Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 I år fikk man seg unnskyldning for å kjøpe enten PS3 eller en Blurayspiller. Man fikk også gavekort på 1500 kroner hos Elite Foto. Skjønner ikke hvordan pappa bare kan gjøre et impulkjøp slik, bare fordi jeg nevnte at jeg hadde lyst på mer fotoutstyr. Samvittigheten blir litt bedre når jeg tenker på at han også faktisk bruker utstyret jeg kjøper, da. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Jepp! Sett den, og den ser ut som "just the ticket". Spesielt pro-versjonen. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Problem med fokus, Christian? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 17mm på fullformat er vidt nok for det meste. Har dessverre ikke med meg digitalt bilder jeg kan vise, men jeg brukte 17-35 under en sanitetsøvelse på D3 og den brillierte. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Marius' brukernavn er seff Mr. Olsen. Må spille mot deg/dere en gang. Dewil: Var FF digg? Er redd jeg også skal konvertere til FF snart. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Har vi ikke alle? Tom er jo selveste bakfokusøren... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Har vi ikke alle? Tom er jo selveste bakfokusøren... Untatt de dagene det er frontfokus som er problemet. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 17mm på fullformat er vidt nok for det meste. Har dessverre ikke med meg digitalt bilder jeg kan vise, men jeg brukte 17-35 under en sanitetsøvelse på D3 og den brillierte. Helt klart. Han har jo hatt Tokina 12-24, som tilsvarer 18mm. Og har ikke hørt han klage på mange på vidvinkel på den. Han fyren jeg linka til i stad brukte faktisk Tokina 12-24 før han oppgraderte til FX. Så du ser hva den duger til også. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Dewil: Var FF digg? Er redd jeg også skal konvertere til FF snart. Diggeste jeg her gjort hittil. (når det gjelder foto da ) Bokeh og utsnitt er det første jeg har lagt merke til som meget positivt. Mer kommer nok etterhvert, en ny verden har åpnet seg . Absolutt ingen nedtur hvertfall, helt klart noe å se frem til. 14mm er helt drøyt, Mulig jeg skal en tur på Rudskogen den 27. des. sammen med en kompis og ta noen closeups i fart med 4 hjuling, skal prøve å få kjørt 14mm'n da veit jeg. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg prøvde Sigma 12-24mm på D700 i går. Det var VIDT det! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Kjenner at jeg får lyst til å kjøpe 5D + 12-24mm asap Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Hehe Noe av det som plager meg mest med Nikon proffhus og vertikalgrep er at de ikke har feste for nakkereim og håndreim under - Nikon, virkelig? Er så utrolig mye bedre å ha en ende festet på venstre side av huset og den andre under på høyre side. Det resulterer i null reim i ansiktet og foran søkeren vertikalt og det hindrer objektivet å stikke rett ut til siden når det henger på skulderen. Måtte bare få det ut... Go Canon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå