Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Herregud så vanskelig det skulle være da. Er sikkert altfor trøtt. Kan noen resize dette bildet for meg? Skal ha det som avatar på deviantart:

"An avatar image file should be a 50x50 px PNG, JPEG or GIF image that is smaller than 15 KB."

post-95323-1230079497_thumb.jpg

Ses imorra. Go natt!

Har du spurt fotografen som har opphavsretten om du får låv å bruke det som avatar? :hmm:

OK, siden det er jul.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bannade jul som alltid kommer på feil tidspunkt. En 50mm som er på verksted, bihulebetennelse etter 3 uker med influensa og en unge som har fått 15millionet tonn med lego I SMÅ DELER som JEG må bygge, Sukk. hvis jeg ikke får en sal70300g kan juletreet pent brenne ned.

Ja, og god jul da!,,,

nå skal jeg ta meg en bolle og bygge en semilastebil i lego

Lenke til kommentar
Bannade jul som alltid kommer på feil tidspunkt. En 50mm som er på verksted, bihulebetennelse etter 3 uker med influensa og en unge som har fått 15millionet tonn med lego I SMÅ DELER som JEG må bygge, Sukk. hvis jeg ikke får en sal70300g kan juletreet pent brenne ned.

Ja, og god jul da!,,,

Det er ikke julen som kommer på feil tidspunkt. Det er sykdommene.

Leverer du ting på verksted i desember; så er det vel ikke noe annet å vente enn at du får det tilbake i januar! 30D-en min er et sted mellom verksted og butikk. Og det har det vært i snart en uke ...

Kos deg med lego-en. Det er i hvertfall morsomt.

Tom

Lenke til kommentar

Ja, og god jul da!,,,

Det er ikke julen som kommer på feil tidspunkt. Det er sykdommene.

Leverer du ting på verksted i desember; så er det vel ikke noe annet å vente enn at du får det tilbake i januar! 30D-en min er et sted mellom verksted og butikk. Og det har det vært i snart en uke ...

Kos deg med lego-en. Det er i hvertfall morsomt.

Tom

det fine med lego er at de har en tendens til å gå i tusen biter, og da er jeg der med støvsugeren :ph34r:

Endret av Inc
Lenke til kommentar
Bannade jul som alltid kommer på feil tidspunkt.

Du snakker! Vi har ladet opp med 3x vannkopper og nå har to av barna viral bronkitt - den mellomste var på legevakten i natt og hostet til hun kastet opp i dag morges. Barn er verdens beste prevensjon.

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...