sn0dig Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Herregud så vanskelig det skulle være da. Er sikkert altfor trøtt. Kan noen resize dette bildet for meg? Skal ha det som avatar på deviantart:"An avatar image file should be a 50x50 px PNG, JPEG or GIF image that is smaller than 15 KB." Ses imorra. Go natt! Har du spurt fotografen som har opphavsretten om du får låv å bruke det som avatar? OK, siden det er jul. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Hvilken kanal går donald på !? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 God jul folkens. Min 540EZ gir nok automatikk til de analoge husene, 3 og 1N. Greit å ha en slik om jeg kjøper et SLR fra Canon. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Hvilken kanal går donald på !? NRK: 13:55 svtv1: 15:00 Og da er nytt 2CR5 batteri anskaffet (til blodpris, selvfølgelig); slik at jeg får brukt EOS 3-en. Tom Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Bannade jul som alltid kommer på feil tidspunkt. En 50mm som er på verksted, bihulebetennelse etter 3 uker med influensa og en unge som har fått 15millionet tonn med lego I SMÅ DELER som JEG må bygge, Sukk. hvis jeg ikke får en sal70300g kan juletreet pent brenne ned. Ja, og god jul da!,,, nå skal jeg ta meg en bolle og bygge en semilastebil i lego Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 LEGO! Hvor bor du? Kan jeg komme å bygge? Det er lenge siden undertegnede har bygget Lego. Though, er jo bare pinglelego nå, alt er jo ferdigbygget og så videre. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Bannade jul som alltid kommer på feil tidspunkt. En 50mm som er på verksted, bihulebetennelse etter 3 uker med influensa og en unge som har fått 15millionet tonn med lego I SMÅ DELER som JEG må bygge, Sukk. hvis jeg ikke får en sal70300g kan juletreet pent brenne ned. Ja, og god jul da!,,, nå skal jeg ta meg en bolle og bygge en semilastebil i lego Det er ikke julen som kommer på feil tidspunkt. Det er sykdommene. Leverer du ting på verksted i desember; så er det vel ikke noe annet å vente enn at du får det tilbake i januar! 30D-en min er et sted mellom verksted og butikk. Og det har det vært i snart en uke ... Kos deg med lego-en. Det er i hvertfall morsomt. Tom Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Bannade jul som alltid kommer på feil tidspunkt. En 50mm som er på verksted, bihulebetennelse etter 3 uker med influensa og en unge som har fått 15millionet tonn med lego I SMÅ DELER som JEG må bygge, Sukk. hvis jeg ikke får en sal70300g kan juletreet pent brenne ned. Ja, og god jul da!,,, nå skal jeg ta meg en bolle og bygge en semilastebil i lego Det er ikke julen som kommer på feil tidspunkt. Det er sykdommene. Leverer du ting på verksted i desember; så er det vel ikke noe annet å vente enn at du får det tilbake i januar! 30D-en min er et sted mellom verksted og butikk. Og det har det vært i snart en uke ... Kos deg med lego-en. Det er i hvertfall morsomt. Tom det fine med lego er at de har en tendens til å gå i tusen biter, og da er jeg der med støvsugeren Endret 24. desember 2008 av Inc Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Hadde lett blitt dritglad for ørten pakker lego under treet! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Det er no kjekt å se glade små unger, det varmer jo ekstra godt Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 God jul folkens Noen som har fått mail eller liknende om at en D700 ligger på postkontoret å venter? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Prata med Gissan på MSN i går og han påstod han hadde vunne. Men ikkje pokker om eg trur på det. =P Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Blir ikke siste ukes vinnere presentert etter i dag? Har hørt mange som har "vunnet" gårsdagens premie til nå.. men det er jo litt vanskelig når vinneren ikke er valgt ut.. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Vinnere fra denne uken blir annonsert neste mandag, slik som før. Ihvertfall ifølge redaktøren på gamer.no God jul kjære akam folk! Endret 24. desember 2008 av Pirja Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 tenkte meg det. Julebildene bør bli bra i år, har rigga meg opp med eit par tusen W/s studiolamper i stua og transmitter. Hihi. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Haha, så for vær presang som blir åpna, så blinker hele stua ? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Og naboen. Blir litt death ray over det heile. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Haha. Jeg gjør det simpelt. 580 Ex II som jeg bouncer via taket. F/4.5, 1/180 og iso 200. Sånn ca. Kim Godta meg på msn da din kewk. Endret 24. desember 2008 av ZoDz Lenke til kommentar
Anew Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Bannade jul som alltid kommer på feil tidspunkt. Du snakker! Vi har ladet opp med 3x vannkopper og nå har to av barna viral bronkitt - den mellomste var på legevakten i natt og hostet til hun kastet opp i dag morges. Barn er verdens beste prevensjon. Endret 24. desember 2008 av Anew Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Kim Godta meg på msn da din kewk. Jaddajadda. Du er faktisk Autorisert tilogmed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå