Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud så vanskelig det skulle være da. Er sikkert altfor trøtt. Kan noen resize dette bildet for meg? Skal ha det som avatar på deviantart:

"An avatar image file should be a 50x50 px PNG, JPEG or GIF image that is smaller than 15 KB."

 

 

post-95323-1230079497_thumb.jpg

 

 

Ses imorra. Go natt!

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Elements mangler ting jeg føler at jeg må ha, og jeg har ikke råd til årntli' photoshop.

 

Positivt blir det til syvende og sist for dem, siden jeg faktisk har pushet på for en lisens gjennom jobben lenge nå, og det tjener de jo sine små kroner på. Om det blir noe av det, selvfølgelig. :)

Du er jo student, og da koster det ikke all verden. Riktignok er dealen at du ikke skal bruke studentlisens til kommersielt arbeid, men jeg tror nok Adobe er mer tjent med prisen av en studentlisens enn null salg i det hele tatt.

Lenke til kommentar

En studentlisens er også for dyrt for meg.

 

Jeg får 76 i stipend, 63-64 av de går i skolepenger, en reise hjem med billige, snille NSB koster 1500 kroner tur-retur, og man skal jo ha et sosialt liv i tillegg. Pluss en del andre ting.

 

Jeg har ikke råd til å kjøpe Photoshop. Og Adobe tjener mer på at jeg bruker produktet deres, enn om jeg faktisk ikke benyttet det.

 

En gang kjøper jeg Photoshop, og det er ikke bare fordi jeg liker programmet, men også fordi Adobe er mer eller mindre inaktive i å jakte på såkalte parasitter (fildelere), fordi de forstår at de som ikke har råd til photoshop ikke har råd til photoshop, og at de er bedre tjent med at en hel generasjon fotografer lærer seg å bruke og elske photoshop, og derfor aldri vil vurdere noe annet. Jeg vil ikke vurdere noe annet.

 

Så enkelt er det. :)

 

Og God jul, forresten.

Lenke til kommentar

Jada, weheey... Her ser det ut akkurat som vanleg. Blir vel nødt til å dra inn det hersens trädet i morgon, går vel ikkje an å utsetje det stort lenger enn det. Uff, og dei jævla lysa som må flokast opp. Skal begynne å kjøpe nye kvart år istaden. Er ikkje hjelp i å leve i eit bruk og kast-samfunn hvis ein berre skal gjere det halvhjerta. Har begynt så smått på julematen da, det er bra.

Lenke til kommentar

Jau, jau... God jul til de av dere som skal feire.

 

Selv står jeg på farten og skal jobbe full dag i dag også, og resten av julen blir jeg alene ettersom mine flatmates har dratt tilbake til sine respektive hjemland til over nyttår. Så noen feiring blir det ikke for min del.

 

Men det jo litt deilig å ha hele huset for seg selv i noen uker,da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...