k.n.b Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Prøvde de hovedsakelig på D2X og D300. Men ok. Jeg har ikke sammenliknet akkurat disse mot hverandre, så din observasjon er sikkert korrekt. Jeg bare snakket i generelle vendinger. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Det er bra. Trenger ny kunnskap og/eller en oppfriskning til tider. Spesielt for meg som nylig har begynt å bruke Nikon på heltid. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Hovedinnvendingene mine mot disse zoomene er vekt. Jeg ser at der er det forholdsvis lite som skiller de tre. AF-hastighet er mindre viktig, så lenge bildekvaliteten til AF-D er like vidunderlig som 70-200. Vel så spennende er det at jeg i dag snublet over min fars gamle Canon Canonet rammesøker med fastmontert 45/1.9. Det ser ut til å være liv i lysmåleren fortsatt, så det ser ut som om det blir litt analog moro på meg fremover. Pussig kamera - det har lukkerprioritet og manuell og absolutt alle innstillnger gjøres via knøttsmå hendler på det lille objektivet. Ikke superintuitivt, men jeg tror vi skal kunne bli gode venner. Endret 23. desember 2008 av Anew Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Hehe. Artig. Kan teste AF-D litt bedre når jeg er tilbake i nord. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Hitler liker ikke Olympus. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Syns 32 også var litt stilig jeg .NSB kan ta seg en bolle når det gjelder å utnytte vognene. Har du reist kollektivt i Oslo i det siste? Ser slik ut i rush-tida nå Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Hovedinnvendingene mine mot disse zoomene er vekt. Jeg ser at der er det forholdsvis lite som skiller de tre. AF-hastighet er mindre viktig, så lenge bildekvaliteten til AF-D er like vidunderlig som 70-200. Vekten er nok noe man bare må godta i denne klassen, orker man ikke drasset så er det vel bedre å la det være. Når Rørslett sier "A huge improvement over the AFS 80-200/2.8" om 70-200, samtidig som AF-S versjonen antakelig er den optisk beste av 80-200 zoomene, så spørs det om billedkvaliteten er "like vidunderlig". Men det er ikke dermed sagt at det er elendig heller. Antakelig legger jeg min klamme labb over skyvezoom-utgaven av 80-200 over jul, men denne er vel heller ikke den beste av de akkurat. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Nå kommer 5D-en min snart! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Liten heads up. Aldri forhåndsbetal på Finn, enn kor hyggeleg fyren er i telefonen. PIKK. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Hva har skjedd nå, Kim?! Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Hvordan har du blitt huslta Kim? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Skulle prøve å kjøpe meg iPhone. =P Blei enige om at eg skulle forhåndsbetale halve beløpet og betale resten etter eg hadde fått testa den. Satte over pengar forrige mandag, og sidan har eg ikkje fått kontakt med han. Kjekt. Merkeleg at han berre vilee ha halve beløpet tho'. =P Lenke til kommentar
# offline Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 God jul Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Skulle prøve å kjøpe meg iPhone. =PBlei enige om at eg skulle forhåndsbetale halve beløpet og betale resten etter eg hadde fått testa den. Satte over pengar forrige mandag, og sidan har eg ikkje fått kontakt med han. Kjekt. Merkeleg at han berre vilee ha halve beløpet tho'. =P Bare å si i fra så jakter vi han ned, får igjen penga dine og en iphone The Dewil works in mysterious ways Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Hehe. Hvis nokon bur i Seljord og har ei omfattande samling av balltre, så send meg ein PM. ;P Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 hmm... bor litt lenger unna jeg men har jo en 150-500 fra sigma som fungerer utmerket godt som balltre Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Derfor du lurte på det her om dagen ja! Er ikke så langt fra Skien til Seljord da, så kanskje Ragnar Kleiv kan settes på saken? http://www.youtube.com/watch?v=YtgSx09O1eo Bor ikke så langt fra han faktisk. Endret 23. desember 2008 av OlavF Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Haha, hadde blitt ein smule fortumla og skjelven i blikket om han kom på døra. ^^ Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 han så jo meget smart ut men klarer sikkert å svinge et balltre Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Vel så spennende er det at jeg i dag snublet over min fars gamle Canon Canonet rammesøker med fastmontert 45/1.9. Det ser ut til å være liv i lysmåleren fortsatt, så det ser ut som om det blir litt analog moro på meg fremover. Pussig kamera - det har lukkerprioritet og manuell og absolutt alle innstillnger gjøres via knøttsmå hendler på det lille objektivet. Ikke superintuitivt, men jeg tror vi skal kunne bli gode venner. Ah, Q19 . Har du noe optikk som er like skarp til slr-systemet ditt? Den regnes som en av de aller beste, sammen med Minolta Hi7 osv. Endret 23. desember 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå