Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva trenger du 1Dmk3 til, som 5Dmk2 ikke gjør?

Ellers, mens vi alle snakker mellomstore sensorer, er det på tide med litt 4/3-magi.

Olympus E-400 med ZD 300/2.8. :p

PA269750m1024.jpg

1d3 tar 10 bilder i sekundet og er ikke FF.

Endret av ZoDz
Lenke til kommentar

E-3 er fin opp til 800, og helt levelig på 1600 også. Det er et hav av forskjell mellom de CMOS-ene de bruker i dag, og Kodak CCD-ene fra for noen år tilbake. De burde nesten vært stoppet ved iso 400, men de gav noen magiske farger på lav iso. E-510 var også ubrukelig på iso 1600 (og da mener jeg ubrukelig). Ellers tok det fine bilder. E-520 er nok ikke mye dårligere enn E-3 i så måte.

Lenke til kommentar

Er i NYC nå og skal innom B&H og Adorama en tur de nærmeste dagene.. Blir handlet endel småstæsj men sikler litt på en telezoom.. Adorama har brukte 80-200 AF-S til ca. 1000$ mens B&H har 80-200 AF-D til under 900$ ny.

Så det jeg lurer på er om det er noen store forskjeller på 80-200 af-s og af-d?

Lenke til kommentar
Mirror's Edge er fett! :D

Bytta inn PS2-en min og 5 gamle spill i et XBOX 360 i dag. Fikk jeg med Mirror's Edge til 129,-, og blir vel Gears of War om ikke altfor lenge. :)

Xbox 360 er niece men bare om du skaffer XBL og CoD 4, og til tom; har sånn derre hvit pese med eple på. Temmelig rebelsk hva MS angår, altså!!

Lenke til kommentar
Mirror's Edge er fett! :D

Bytta inn PS2-en min og 5 gamle spill i et XBOX 360 i dag. Fikk jeg med Mirror's Edge til 129,-, og blir vel Gears of War om ikke altfor lenge. :)

Xbox 360 er niece men bare om du skaffer XBL og CoD 4, og til tom; har sånn derre hvit pese med eple på. Temmelig rebelsk hva MS angår, altså!!

CoD 4 har jeg på PC, selvfølgelig. FPS på konsoll er fortsatt fyfy...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...