tomsi42 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Mr. Perkins er verdt en skål (alle hever glasset). Tom Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Fy fette. Sjekk ut kalender premien da. Liten bismak i Nikon, men det å prøve ut Nikon vs Canon i virkeligheten hadde ikke skadet. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Svara på første spørsmålet er jo heilt på jordet. Sjekk prisguide lizm, det blir jo berre gambling. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Har du fulgt med på kalenderen,så har det vært flere slike spørsmål. Altfor enkle etter min mening ja. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Svara på første spørsmålet er jo heilt på jordet. Sjekk prisguide lizm, det blir jo berre gambling. Et lite hint. Hvem har gitt premien til Akam? Tom Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 D700 går jo for en slikk og ingenting nå. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Svara på første spørsmålet er jo heilt på jordet. Sjekk prisguide lizm, det blir jo berre gambling. Et lite hint. Hvem har gitt premien til Akam? Tom Og har en prislapp som er nevnt tidligere på forumet som er lett å kjenne igjen. Je je, hadde ikke vært meg imot å starte året med en ny D700. Jeg har jo optikk til å klare meg en stund. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Står det egentlig noe sted det der med gjennomsnittskarakter? Nå kan jula bli litt mer spennende ihvetfall Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Leste testen nå. Den sier jo ingenting om totalkarakteren. Bare antall stjerner for hver enkel kategori. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Matte er ikke deres sterkeste side? Større sjanse for meg! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Matte er ikke deres sterkeste side? Større sjanse for meg! Dagens unge er rimelig slappe, virker det som. Større sjanse for oss, med andre ord. Og i og med at hele JP-juntaen vi har på forumet er diska i utgangspunktet, så begynner det kanskje å bli noen odds som gir til og med meg muligheten for å vinne en slik konk. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Skrekk og gru - hvordan finne ut snittet? Er dere fulle? Jeg fikk f* meg 2 i 3MS på videregående. Edit: Ok, PM... [slettet teskjemating] Ungdommen i dag... Endret 23. desember 2008 av Anew Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Av og til fortjener de ikke å bli matet med teskje, Anew. Kutt ut det, før slaskene kan bruke informasjonen til noe fornuftig. I og med at de ikke liker for godt å tenke sjæl... Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Matte er ikke deres sterkeste side? Større sjanse for meg! Dagens unge er rimelig slappe, virker det som. Større sjanse for oss, med andre ord. Og i og med at hele JP-juntaen vi har på forumet er diska i utgangspunktet, så begynner det kanskje å bli noen odds som gir til og med meg muligheten for å vinne en slik konk. Jeg må vel kunne gå som en av de unge i dag, men tror jeg fikk det riktig. Anew, du bør bli utestengt for juks. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Faen da! Kan jeg ikke få muligheten til å vinne D700 en gang. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Skrekk og gru - hvordan finne ut snittet? Er dere fulle? Jeg fikk f* meg 2 i 3MS på videregående. Edit: Ok, PM... [slettet teskjemating] Ungdommen i dag... Jeg har ferie og selv om jeg faktisk ikke har matte på skolen så HYSJ PÅ DEG. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Fant det ut jeg da. Daaah, er ikke så dum. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Anew, du bør bli utestengt for juks. Attehvaforno? Det er det vel i tilfelle hjernetrusten oppiher som bør bli... Jeg mistet nettopp troen på fremtiden - ikke særlig ok å oppleve på denne tiden av døgnet. Nå får jeg vel ikke sove heller... Damn you Gudmund Hærnes! Damn you to hell! Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Se på CSI til du slokner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå