Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Svara på første spørsmålet er jo heilt på jordet. Sjekk prisguide lizm, det blir jo berre gambling.

Et lite hint. Hvem har gitt premien til Akam?

 

Tom

Og har en prislapp som er nevnt tidligere på forumet som er lett å kjenne igjen. Je je, hadde ikke vært meg imot å starte året med en ny D700. Jeg har jo optikk til å klare meg en stund.

Lenke til kommentar
Matte er ikke deres sterkeste side? Større sjanse for meg!

Dagens unge er rimelig slappe, virker det som. Større sjanse for oss, med andre ord. Og i og med at hele JP-juntaen vi har på forumet er diska i utgangspunktet, så begynner det kanskje å bli noen odds som gir til og med meg muligheten for å vinne en slik konk.

Lenke til kommentar
Matte er ikke deres sterkeste side? Større sjanse for meg!

Dagens unge er rimelig slappe, virker det som. Større sjanse for oss, med andre ord. Og i og med at hele JP-juntaen vi har på forumet er diska i utgangspunktet, så begynner det kanskje å bli noen odds som gir til og med meg muligheten for å vinne en slik konk.

Jeg må vel kunne gå som en av de unge i dag, men tror jeg fikk det riktig.

 

Anew, du bør bli utestengt for juks.

Lenke til kommentar
Anew, du bør bli utestengt for juks.

Attehvaforno? Det er det vel i tilfelle hjernetrusten oppiher som bør bli... Jeg mistet nettopp troen på fremtiden - ikke særlig ok å oppleve på denne tiden av døgnet. Nå får jeg vel ikke sove heller...

 

Damn you Gudmund Hærnes! Damn you to hell!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...