Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da trikset og mikset jeg litt på signaturen min igjen.

Rart at 24-70 er kortest ved 70mm og utvider seg masse ved 24mm

Jaeg stussa over det jeg og. Btw, hvorfor kjøper/bytter du så mye utstyr når du sier selv at du ikke bruker kameraet nok til å rettferdigjøre det?

 

Gah, sikler på 5d mark ii, 70-200 f/2.8 IS, 50mm f/1.2, 16-35 f/2.8 og 135 f/2. ;_;

 

Hva bestemmer egentlig hvor mye en skal legge inn? antall bilder, kvalitet, publisert i BK el?

Lenke til kommentar
Da trikset og mikset jeg litt på signaturen min igjen.

Rart at 24-70 er kortest ved 70mm og utvider seg masse ved 24mm

Jaeg stussa over det jeg og. Btw, hvorfor kjøper/bytter du så mye utstyr når du sier selv at du ikke bruker kameraet nok til å rettferdigjøre det?

 

Gah, sikler på 5d mark ii, 70-200 f/2.8 IS, 50mm f/1.2, 16-35 f/2.8 og 135 f/2. ;_;

 

Hva bestemmer egentlig hvor mye en skal legge inn? antall bilder, kvalitet, publisert i BK el?

Poster i chatte-tråden.

Lenke til kommentar
Hvis du er der til den 5. kan vi kaste jakka under puddiken. Bare fists, bare teeth. ;D

Let's Buzz, Toschie. Skal fortsete på den i januar/februar. Blir dyrt.

Desværre. Reiser den 31 hjem igjen.

 

Da trikset og mikset jeg litt på signaturen min igjen.

Rart at 24-70 er kortest ved 70mm og utvider seg masse ved 24mm

Jaeg stussa over det jeg og. Btw, hvorfor kjøper/bytter du så mye utstyr når du sier selv at du ikke bruker kameraet nok til å rettferdigjøre det?

 

Gah, sikler på 5d mark ii, 70-200 f/2.8 IS, 50mm f/1.2, 16-35 f/2.8 og 135 f/2. ;_;

 

Hva bestemmer egentlig hvor mye en skal legge inn? antall bilder, kvalitet, publisert i BK el?

Å faktisk bruke kameraet >.>

 

Jurgis. Hvordan funker autofokusen og slikt når man filmer med mark ii? Jeg har tenkt til å filme ett par tricke samplere.

Endret av ZoDz
Lenke til kommentar
Mirror's Edge er fett! :D

 

Bytta inn PS2-en min og 5 gamle spill i et XBOX 360 i dag. Fikk jeg med Mirror's Edge til 129,-, og blir vel Gears of War om ikke altfor lenge. :)

Xbox lages av Microsoft. Så man kjøper ikke XBox. Punktum finale ...

 

Tom

 

PS. Ikke helt rett; det var OK å kjøpe Xbox den gangen Microsoft tapte penger på å selge de. Men man installererte da selvfølgelig linux på de. Nintendo FtW :tease:

Lenke til kommentar

Vurderer å bytte inn Wiien i X360, men lurer på om jeg kanskje har litt lyst til å beholde den også, og heller kjøpe meg X360 når jeg føler at jeg kan ta meg råd til det. Dessuten har jeg også veldig lyst på PS3.. :p

 

Edit: Egentlig veldig enig med tomsi: Nintendo FTW! De har jo alltid stått for innovasjonene i tv-spillbransjen. Alle andre kopierer jo bare.

Endret av Karl-Peder
Lenke til kommentar
Jeg fikk et fenalår og en stor side røkelaks fra bladet, rødvinen fikk vi etter siste temanummer var ferdig laget. Og den har faktisk overlevd de ukene, og får overleve frem til nyttår (tror jeg...).

 

Men da holder det. Alle vet jo at vin og brennevin ikke holder så godt, og bør drikkes innen kort tid :fun:

Røkelaks fulgte også med, samt en kallender og en filofax. Hihi.

Lenke til kommentar
Røkelaks fulgte også med, samt en kallender og en filofax. Hihi.

Filofax. Trodde de hadde gått av moten på nittitallet. Men de trenger ikke strøm eller internet da; det er jo en fordel.

 

Tom

Min Filofax har ikke blitt oppdatert siden forrige årtusen, tror jeg. Den ligger i kjellerboden. Det eneste av verdi er privatadressen og telefonnummeret til Carl Perkins, men han har jo vært død i over 10 år nå (så den er med andre ord verdiløs for andre enn dem med spirituelle evner, Vanda er jo også død nå).

 

Selv om rockabilliens sjæf, The Guitarman, hadde sluttet å drikke da jeg ble kjent med ham så fortjener han en skål i hans minne. Hev glassene for en stor mann, med et stort hjerte. Som laget stor stor musikk, som hele vår moderne populærmusikk hviler trygt på.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...