Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grats til Dewil. :)

 

Lurer sånn smått på om det blir noe fotoutstyr på meg. Jeg fant en sammenbrettet sak på engelsk om kameraforsikring fra et dansk selskap her om dagen. Det var ferskt, og den lokale fotobutikken får svært mye saker og brosjyrer via Danmark. Det er dyrt der, det er så, men det er Knut Ebbesen som driver, og han er jo mer solid enn en blokk betong.

 

Kan bli interessant. :)

Lenke til kommentar
Jeg drar så og si aldri med meg stativet når jeg går ut for å ta bilder. Kun i spesielle tilfeller når jeg vet at jeg skal ta lang eksponering elns. Jeg er også low-dof junkie.

Stativ er et drass, det er så. Men f.eks. under Oktoberfesten var det helt uunnværlig for meg. Hvorfor kjøpte du et objektiv med liten størsteblender hvis du er low-dof junkie da?

Lenke til kommentar
Grats til Dewil. :)

 

Lurer sånn smått på om det blir noe fotoutstyr på meg. Jeg fant en sammenbrettet sak på engelsk om kameraforsikring fra et dansk selskap her om dagen. Det var ferskt, og den lokale fotobutikken får svært mye saker og brosjyrer via Danmark. Det er dyrt der, det er så, men det er Knut Ebbesen som driver, og han er jo mer solid enn en blokk betong.

 

Kan bli interessant. :)

forresten kjøpt julegave til meg selv.. Nikon D700 på vei :D glede seg til jul ja

Gratulerer Dewil. Det er all grunn til å glede seg.

Mildt sagt spent ja... Mulig jeg får henta det i oslo ved lunsj tider i morra. Så detta blir gøy.. Første som skal mountes på er 50mm 1.8.

 

Lurer litt på om jeg må ha noen forsikring på stasjet snart...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...