Dewil Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Du må slutte og spise IS midt på vinteren. Bare å sette opp isoen og slippe opp blenderen litt det så kommer du unna IS på vinter'n forresten kjøpt julegave til meg selv.. Nikon D700 på vei glede seg til jul ja Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg spiser ikke ISen, jeg oppbevarer den inni objektivet. Men jeg blir alikevel rar i hodet av den Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 hmm.. Blir nesten IS på øya da jo.. merkelig.. hvorfor ikke bare vente til sommeren og varmen kommer så går det nok bedre men til revolver: Rar i hodet da eller? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Mhm sn0dig - samme her. Satbilisert søkerbilde gjør meg sjøsyk. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ja, sjøsyk eller litt svimmel ihvertfall. Mulig jeg burde ha gått for 24-70 istedenfor Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 hmm.. bare for å spore litt av. Når Half Life 2 kom til pc så var det mange som ble reisesyke av spillet. Hadde noe med vinkelen på "innsynet" man hadde på omgivelsene og hvordan bevegelsene ble behandlet. Noe av det samme her kanskje... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg har spilt igjennom HL2 flere ganger uten å merke noe til dette. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Elsker det stabiliserte søkerbilde Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg og hadde elsket det, om ikke jeg hadde blitt svimmel og småkvalm av det Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 forresten kjøpt julegave til meg selv.. Nikon D700 på vei glede seg til jul ja Gratulerer Dewil. Det er all grunn til å glede seg. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg og hadde elsket det, om ikke jeg hadde blitt svimmel og småkvalm av det Kan du ikke slå det av? Jeg kan utmerket godt forstå at dette er ubehagelig. Det er kun ett av objektivene mine som har stabilisering, kanskje jeg skal la det bli med det. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jo, jeg kan slå den av, men da blir 24-105 objektivet ett kjedelig objektiv med ræva lysstyrke som ikke kan brukes denne halvdelen av den norske kalenderen... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Grats til Dewil. Lurer sånn smått på om det blir noe fotoutstyr på meg. Jeg fant en sammenbrettet sak på engelsk om kameraforsikring fra et dansk selskap her om dagen. Det var ferskt, og den lokale fotobutikken får svært mye saker og brosjyrer via Danmark. Det er dyrt der, det er så, men det er Knut Ebbesen som driver, og han er jo mer solid enn en blokk betong. Kan bli interessant. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jo, jeg kan slå den av, men da blir 24-105 objektivet ett kjedelig objektiv med ræva lysstyrke som ikke kan brukes denne halvdelen av den norske kalenderen... Med stativ spiller ikke lysstyrken særlig rolle. Hmm, må objektivkatalogene deles inn i sommerobjektiver og vinterobjektiver tro? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg drar så og si aldri med meg stativet når jeg går ut for å ta bilder. Kun i spesielle tilfeller når jeg vet at jeg skal ta lang eksponering elns. Jeg er også low-dof junkie. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg drar så og si aldri med meg stativet når jeg går ut for å ta bilder. Kun i spesielle tilfeller når jeg vet at jeg skal ta lang eksponering elns. Jeg er også low-dof junkie. Stativ er et drass, det er så. Men f.eks. under Oktoberfesten var det helt uunnværlig for meg. Hvorfor kjøpte du et objektiv med liten størsteblender hvis du er low-dof junkie da? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 For jeg har egentlig diverse fastoptikk til de gangene, men når jeg alikevel ikke kan bruke ISen på 24-105en så kan jeg jo ta en 24-70 som har mer respektabel lysstyrke Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Grats til Dewil. Lurer sånn smått på om det blir noe fotoutstyr på meg. Jeg fant en sammenbrettet sak på engelsk om kameraforsikring fra et dansk selskap her om dagen. Det var ferskt, og den lokale fotobutikken får svært mye saker og brosjyrer via Danmark. Det er dyrt der, det er så, men det er Knut Ebbesen som driver, og han er jo mer solid enn en blokk betong. Kan bli interessant. forresten kjøpt julegave til meg selv.. Nikon D700 på vei glede seg til jul ja Gratulerer Dewil. Det er all grunn til å glede seg. Mildt sagt spent ja... Mulig jeg får henta det i oslo ved lunsj tider i morra. Så detta blir gøy.. Første som skal mountes på er 50mm 1.8. Lurer litt på om jeg må ha noen forsikring på stasjet snart... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg har spilt igjennom HL2 flere ganger uten å merke noe til dette. Runna Episode 1 for andre gang i går. Starta på fredag. Kort spill da. Setter vel i gang med Episode 2 om et par dager. Runna det også forsåvidt. Gud som jeg elsker HL2! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Half-Life serien er fantastisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå