Christian86 Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Men har mer lyst på et par bøker jeg har funnet, og bownes utstyret Har også fått lyst til å lese noen gode fotobøker. Har noen noen tips til gode bøker om studiolyssetting? Har tilgang til studio på jobb nå, så må jo utnytte det litt :-) Går ting som det ser ut nå så er vel handlelisten for neste år: Bownes 500 sett + batteripack (travelsize og trillebag) Noen bøker fra disse kategoriene: http://www.fotopia.no/produktlist.asp?cat=46&cat2=98 http://www.fotopia.no/produktlist.asp?cat=46&cat2=538 http://www.fotopia.no/produktlist.asp?cat=46&cat2=537 og Nikon 14-24, det er alt jeg trenger nå edit: og et decent makro objektiv Noe sier meg at du neppe vil være fornøyd etter disse kjøpene heller Christian Vi får se Kan godt holde deg på ordet på det Nop, da skal han kjøpe et studio og gjerne en fotballbane. Studio kan jeg lage i leiligheten jeg skal kjøpe...må jo flytte ut snart Fotballbane? hum, liker ikke fotball, men tar gjerne en hund Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Sitter og koser meg med Selskapsreisen 2 (Snowroller - da de er i alpene). Den scenen der de er i campingvognen til nordlännningene er ubetalelig - de serverer vargtass (hemkörd og lingonsaft) fra en gigantisk plastdunk (25l). Tom Du har ikke vært på fest på Aldra, har du vel? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Sitter og koser meg med Selskapsreisen 2 (Snowroller - da de er i alpene). Den scenen der de er i campingvognen til nordlännningene er ubetalelig - de serverer vargtass (hemkörd og lingonsaft) fra en gigantisk plastdunk (25l). Tom Du har ikke vært på fest på Aldra, har du vel? Nei, men kjenner en del folk som kommer fra nord for Brønnøysund, for å i det slik. Og selv de blander ikke direkte i plastdunkene! Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Blanding gjør man i kjeften. Og Brønnøysund, tsssh! Sted der de snakker rart. Men avisen der var Norges første avis på nett, det er da noe. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Er det forresten noen andre som har lagt merke til at Nicotinell (eller hvaffaen de nå heter) tydeligvis skifter objektiv for en? Simon har faktisk hatt en egen sutretråd om det for en god stund siden. Jeg skjønte den ikke da, for jeg ser ikke nok på TV. (er det mulig?) Lenke til kommentar
Inc Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Etter en veldig uhøytidlig test med 24-105en så tror jeg at den blir softere nedblendet ved 105mm! rart. Edit: Som sagt; veldig uhøytidlig. Uten stativ f.eks Edit: Jeg loller litt, ser at jeg har klippet sånn at mønsteret på tapeten stemmer. Edit2: Uoppskarpet raw "rett fra kamera" (stilt bittelitt på eksponering + WB) Fy f så lenge jeg måtte glo på det bildet før jeg skjønte hva det var Edit: da har jeg offisielt fått ett oppdrag å ta bilder i bryllup. Dog med en hel del forholdsregler etter å ha lest skrekk historiene her på nettet. Endret 21. desember 2008 av Inc Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg vil også ha oppdrag å ta bilder i bryllup Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg har også et bryllupsoppdrag til sommern, det kan bli interessant. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Lenge siden jeg har sett rantinga til Marius nå.. o_O Savner den jo! :/ Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Noen som har Marius på MSN: - Sigmaen din er teit og stygg, du trenger faen ikke noe annet enn en D40, LiveView er mye bedre enn alt annet og FRP er et tulleparti. Så får vi nok litt klaging posta inn. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg vil også ha oppdrag å ta bilder i bryllup jeg hater bryllupsfotografering, men jeg har likevel på mystisk vis sagt ja til å fotografere i tre bryllup i løpet av det nærmeste halve året. Go figure. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Hehehe.. Nuvel, han kommer vel sterkere tilbake.. Håper jeg. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg vil også ha oppdrag å ta bilder i bryllup jeg hater bryllupsfotografering, men jeg har likevel på mystisk vis sagt ja til å fotografere i tre bryllup i løpet av det nærmeste halve året. Go figure. penger... Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Noen som har Marius på MSN: - Sigmaen din er teit og stygg, du trenger faen ikke noe annet enn en D40, LiveView er mye bedre enn alt annet og FRP er et tulleparti. Så får vi nok litt klaging posta inn. Han leser her selv, så på en eller annen måte kommer han vel til å si ifra Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Noen som har Marius på MSN: - Sigmaen din er teit og stygg, du trenger faen ikke noe annet enn en D40, LiveView er mye bedre enn alt annet og FRP er et tulleparti. Så får vi nok litt klaging posta inn. merkelig, får ikke slikt av han på msn jeg burde begynne med bilder, men orker ikke *utsette til i morgen* Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Hvordan gikk vintersolverv-fotograferingen? Grått og trist her hvert fall. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Fikk da kommet meg ut og tatt noen bilder. Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg åpnet takvinduet. Heldigvis dukket det opp en slags idé, som jeg gjennomførte på sett og vis... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 jeg blir rar i hodet av IS. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Du må slutte og spise IS midt på vinteren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå