Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på om jeg skal ønske meg et filter til linsa mi til jul! Hva synes dere jeg skal ønske meg? Polariseringsfilter, eller P-filter? Og jeg lurer på om jeg skal ha det til det originale objektivet eller macroobjektivet :hmm: Hva synes dere?

Hvilket er det beste og hvem av de bruker du til landskap/ute-fotografering?

Lenke til kommentar

Huff, fikk nettopp vite at ei jente som går i klassen min hadde kommet gråtende på døra vår tidligere i kveld. Hun hadde vært i Sverige med bestefaren sin (naboen vår) og når de hadde kommet hjem hadde han helt plutselig falt om. Hun kom løpende hit mens moren hennes prøvde livredning, men det var liten nytte. Må være ufattelig trist når noe sånnt skjer første feriedag. Mamma snakket sist med bestefaren hennes i går, og han har alltid vært frisk og sprek.

Lenke til kommentar

Jeg er motsatt jeg. Særlig hvis jeg sparer på noe.

 

Når pengene er på kortkonto, bruker jeg dem ikke. Kortet mitt har en artig sperre på maks 500 i uken eller noe så jeg må ta ut penger fra kortet for å kjøpe ting (objektiver og lignende) og det gjør jeg som oftest aldri for da må jeg i banken os.v.

 

På kortet er pengene som regel trygge, av og til ikke.

 

Det er utrolig hvor mye penger det ligger i smårusk du kjøper når du er ute. En kaffe, cola eller kebab svir som regel i lommeboken hvis det skjer ofte.

Lenke til kommentar
Huff, fikk nettopp vite at ei jente som går i klassen min hadde kommet gråtende på døra vår tidligere i kveld. Hun hadde vært i Sverige med bestefaren sin (naboen vår) og når de hadde kommet hjem hadde han helt plutselig falt om. Hun kom løpende hit mens moren hennes prøvde livredning, men det var liten nytte. Må være ufattelig trist når noe sånnt skjer første feriedag. Mamma snakket sist med bestefaren hennes i går, og han har alltid vært frisk og sprek.

Kondolerer; sånt er alltid trist,

 

Om det er en trøst; har du kommet så langt at du er en bestefar, så har du ihvertfall opplevd en god del. Ta vare på de gpde minnene.

 

Tom

 

edit: fjernet dobbelt post

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Det er utrolig hvor mye penger det ligger i smårusk du kjøper når du er ute. En kaffe, cola eller kebab svir som regel i lommeboken hvis det skjer ofte.

Spesielt når man bor i Bergen sentrum. :p

 

Hadde det veldig artig med fisheye på jobb i natt, kommer garantert et bilde eller to her.

Nå skal det soves!

Lenke til kommentar
Lurer på om jeg skal ønske meg et filter til linsa mi til jul! Hva synes dere jeg skal ønske meg? Polariseringsfilter, eller P-filter? Og jeg lurer på om jeg skal ha det til det originale objektivet eller macroobjektivet :hmm: Hva synes dere?

Hvilket er det beste og hvem av de bruker du til landskap/ute-fotografering?

Bruker originalobjektivet til landskapsfotografering siden det mer vidvinkel enn 105mm macroobjektivet :) Så da bør jeg vel kjøpe det til originalobjektivet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...