IceFox Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Ehhh... Jeg bruker Nikon da. Innrømmer du selv at Canon er crap? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Ja, han merker når jeg får nye ting. Hadde i hvertfall merka om jeg hadde bytta merke. Hahah, hvor gammel er'n? Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Ja, han merker når jeg får nye ting. Hadde i hvertfall merka om jeg hadde bytta merke. Hahah, hvor gammel er'n? Var det ikke han som var like gammel som meg da, Thomas? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Og da var 50mm lagt inn på sykehuset Japanfoto for rehabilitering. Lille objektivet fikk uheldigvis problemer med bladene sine og måtte ta kveld, ingen tvil om det. Så var det bare å finne den kvitteringen da... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Lurer på om jeg skal ønske meg et filter til linsa mi til jul! Hva synes dere jeg skal ønske meg? Polariseringsfilter, eller P-filter? Og jeg lurer på om jeg skal ha det til det originale objektivet eller macroobjektivet Hva synes dere? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Lurer på om jeg skal ønske meg et filter til linsa mi til jul! Hva synes dere jeg skal ønske meg? Polariseringsfilter, eller P-filter? Og jeg lurer på om jeg skal ha det til det originale objektivet eller macroobjektivet Hva synes dere? Hvilket er det beste og hvem av de bruker du til landskap/ute-fotografering? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Impulskjøp er noe dritt. Ble 580 exii og en liten reflektor til 600kr for to dager siden, en skinnjakke idag etc. Men men, jobber og tjener penger^^ Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Huff, fikk nettopp vite at ei jente som går i klassen min hadde kommet gråtende på døra vår tidligere i kveld. Hun hadde vært i Sverige med bestefaren sin (naboen vår) og når de hadde kommet hjem hadde han helt plutselig falt om. Hun kom løpende hit mens moren hennes prøvde livredning, men det var liten nytte. Må være ufattelig trist når noe sånnt skjer første feriedag. Mamma snakket sist med bestefaren hennes i går, og han har alltid vært frisk og sprek. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Impulskjøp er morro Kjøpte 055XPROB og 804RC2 etter et par minutter med tenking. Holdte på å kjøpe en 60/2.8 og, men gikk ut av butikken før det gikk galt! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Hehe, går du inn i en fotobutikk med penger på konto, ber du om det Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Hehe, går du inn i en fotobutikk med penger på konto, ber du om det Ett problem jeg løser lett ved å aldri ha penger på konto =D Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg er motsatt jeg. Særlig hvis jeg sparer på noe. Når pengene er på kortkonto, bruker jeg dem ikke. Kortet mitt har en artig sperre på maks 500 i uken eller noe så jeg må ta ut penger fra kortet for å kjøpe ting (objektiver og lignende) og det gjør jeg som oftest aldri for da må jeg i banken os.v. På kortet er pengene som regel trygge, av og til ikke. Det er utrolig hvor mye penger det ligger i smårusk du kjøper når du er ute. En kaffe, cola eller kebab svir som regel i lommeboken hvis det skjer ofte. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Ja, han merker når jeg får nye ting. Hadde i hvertfall merka om jeg hadde bytta merke. Hahah, hvor gammel er'n? Var det ikke han som var like gammel som meg da, Thomas? Stemmer det. Har en annen bror som er 95-modell. Han kunne derimot ikke brydd seg mindre hva det står på kameraet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Det ligger en 25mm f/2.8 i posten - det er min julegave (nr 2 eller 3) til meg selv. Faen, jeg var litt for treig der ja. Som jeg sa, det er akkurat det du var. Men jeg tror du finner et godt hjem for din. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Huff, fikk nettopp vite at ei jente som går i klassen min hadde kommet gråtende på døra vår tidligere i kveld. Hun hadde vært i Sverige med bestefaren sin (naboen vår) og når de hadde kommet hjem hadde han helt plutselig falt om. Hun kom løpende hit mens moren hennes prøvde livredning, men det var liten nytte. Må være ufattelig trist når noe sånnt skjer første feriedag. Mamma snakket sist med bestefaren hennes i går, og han har alltid vært frisk og sprek. Kondolerer; sånt er alltid trist, Om det er en trøst; har du kommet så langt at du er en bestefar, så har du ihvertfall opplevd en god del. Ta vare på de gpde minnene. Tom edit: fjernet dobbelt post Endret 20. desember 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Noen ganger kan det plutselig ringe en helt tilfeldig person og spørre om man trenger en 70%-stilling innen noe man egentlig ikke har en veldig stor interesse for. Når stillingen man for tiden har er en 0,5%-stilling eller der omkring, takker man ja. Dermed blir det kanskje mer penger til fotoutstyr etc også. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Det er utrolig hvor mye penger det ligger i smårusk du kjøper når du er ute. En kaffe, cola eller kebab svir som regel i lommeboken hvis det skjer ofte. Spesielt når man bor i Bergen sentrum. Hadde det veldig artig med fisheye på jobb i natt, kommer garantert et bilde eller to her. Nå skal det soves! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1050094&hl= Nominer den dere er årets bruker Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Blir vel deg i år også. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Lurer på om jeg skal ønske meg et filter til linsa mi til jul! Hva synes dere jeg skal ønske meg? Polariseringsfilter, eller P-filter? Og jeg lurer på om jeg skal ha det til det originale objektivet eller macroobjektivet Hva synes dere? Hvilket er det beste og hvem av de bruker du til landskap/ute-fotografering? Bruker originalobjektivet til landskapsfotografering siden det mer vidvinkel enn 105mm macroobjektivet Så da bør jeg vel kjøpe det til originalobjektivet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå