gorpium Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Absolutt. Spesielt med tanke på at 40D kan kontrollere blitsen via menyene. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Absolutt. Spesielt med tanke på at 40D kan kontrollere blitsen via menyene. Ja, er sånn på 1D3 også. litt digg det. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jepp, det ene kjipe er at man må bla en del i menyene først, men sånn er det med CLS også. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jupp. CLS er faktisk ganske slitsomt å knote seg inn på til tider. I hvertfall når D300 ikke setter markøren automatisk der hvor du hadde den forrige gang. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Absolutt. Spesielt med tanke på at 40D kan kontrollere blitsen via menyene. Aha, sikkert greit det ja.. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Jeg må slutte med impulskjøp julegaveshopping til meg selv! Dyrt... Edit; Men så mye som jeg jobber/har jobbet denne mnd, så fortjener jeg det! Endret 19. desember 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg må slutte med impulskjøp julegaveshopping til meg selv! Dyrt... Edit; Men så mye som jeg jobber/har jobbet denne mnd, så fortjener jeg det! Ser ikke noe Mark II i signaturen, men. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg må slutte med impulskjøp julegaveshopping til meg selv! Dyrt... Edit; Men så mye som jeg jobber/har jobbet denne mnd, så fortjener jeg det! Ser ikke noe Mark II i signaturen, men. Men se bedre etter, så ser du noe som ikke var der i går... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg liker virkelig å ha trådløs blitsstyring innebygget i kameraet. Men det er et poeng at det faktisk er litt mer praktisk med den tingen Canon bruker. Du slipper blitsingen fra popupblitsen, og en popupblits virker alltid litt spinkel i forhold. Men, meg om det. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Nikon har også en "sånn sak". SU-800 heter den. Canon sin heter ST-E2. Og ja, IR er kjekt. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Jeg må slutte med impulskjøp julegaveshopping til meg selv! Dyrt... Edit; Men så mye som jeg jobber/har jobbet denne mnd, så fortjener jeg det! dæven a blitt en del julegaver på meg selv også, men ikke i den prisklassen 055XPROB + 468MG (3k totalt ca) + masse PS3-spill + småstash type oppladbare batterier til blitser osv.. tar vel med meg en reflektor også snart.. edit: +en del dvd'er - nye samlemanien min ^^) Endret 19. desember 2008 av Kurt Grusom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Reflektor får du for hundrelappen på eBay. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Japp, utrolig kjekt med innebygget blitsstyring, men jeg er enig med deg Simon rundt det med pop-up blitsen. SU-800 er en veldig fin enhet - til og med med LCD skjerm i motsetning til ST-E2. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ja, SU-800 er faktisk veldig fin. Sto mellom den og PW en stund, men finner CLS for begrensende i mange situasjoner. Men til sitt bruk er den jo konge. Utrolig digg å stille styrke veldig effektivt. En del raskere enn gjennom menyen. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) 5D med grep og 24-105 er velbalansert! Men nå lurer jeg på om jeg må ha meg en ny sekk... Edit: Jeg er veldig glad mora mi ikke merker at jeg kjøper stuff.. Merket f.eks ikke at jeg byttet fra D2x til 5D for en stund siden Endret 19. desember 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hehe. Mamma er ikke problemet i mitt tilfelle. Heller lillebroren min. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ja, han merker når jeg får nye ting. Hadde i hvertfall merka om jeg hadde bytta merke. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ja, han merker når jeg får nye ting. Hadde i hvertfall merka om jeg hadde bytta merke. Hadde en hver person gjort. Når du gikk med førsteklasses utstyr, og kom hjem med søppel, så er det jo merkbart ;> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå