Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Ble en Fastback 250 på meg idag. Kompakt liten sak..

Ble litt kriminell idag. Lastet ned CS4 Master ifra piratbukta og la det inn på min kjære MbP, men den prøver hele tiden å koble seg til Adobe sin server så tør ikke bruke det lengre. Men ser ut som ett flott program og endel mer oversiktlig enn Aperture 2..

 

CS4 Master collection er ikke ett program, det er en hel samling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det finnes noen flinke tyver her i Stavanger...

 

Forsvant en 1Ds MKIII fra skapet i dag. Låsen ble kuttet og det ble tatt ut uten at jeg eller han andre merket noe.. Kan ha noe med å gjøre at det var kø omtrent ut døren, men alikevel.. Noen burde jo ha sett noe..

 

Edit: Og de tok bare 1Dsen.. ingenting av optikk som var i samme skap.

 

JP i Stavanger et er snakk om?

Lenke til kommentar
Noen her som har erfaringer med 1Ds? gammel, ja, men funker det greit ennå, compared to f.eks. 30D?

 

Skolen har ett som jeg har brukt litt til studiobilder (Gammelt studio, 400D og opp kan ikke kobles til blitzene.)

 

Jeg ble egentlig veldig positivt overasket. Ikke så ofte at jeg printer ut bilder større enn A4 uansett. Har desverre ikke noen på dataen eller verdensveven å henvise til, men kameraet er ganske kos. Relativt tung og sitter godt i hendene. Så ganske komisk ut når jeg brukte Canon sin 28-115 objektiv. Stort kamera med enormt liten penisforlenger.

Lenke til kommentar
Ble en Fastback 250 på meg idag. Kompakt liten sak..

Ble litt kriminell idag. Lastet ned CS4 Master ifra piratbukta og la det inn på min kjære MbP, men den prøver hele tiden å koble seg til Adobe sin server så tør ikke bruke det lengre. Men ser ut som ett flott program og endel mer oversiktlig enn Aperture 2..

 

CS4 Master collection er ikke ett program, det er en hel samling.

 

Glemte å nevne at det jeg prøvde var Photoshop...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...