Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes noen flinke tyver her i Stavanger...

 

Forsvant en 1Ds MKIII fra skapet i dag. Låsen ble kuttet og det ble tatt ut uten at jeg eller han andre merket noe.. Kan ha noe med å gjøre at det var kø omtrent ut døren, men alikevel.. Noen burde jo ha sett noe..

 

Edit: Og de tok bare 1Dsen.. ingenting av optikk som var i samme skap.

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
Det finnes noen flinke tyver her i Stavanger...

 

Forsvant en 1Ds MKIII fra skapet i dag. Låsen ble kuttet og det ble tatt ut uten at jeg eller han andre merket noe.. Kan ha noe med å gjøre at det var kø omtrent ut døren, men alikevel.. Noen burde jo ha sett noe..

 

Edit: Og de tok bare 1Dsen.. ingenting av optikk som var i samme skap.

:ph34r: De visste vel hva de skulle ha da :thumbdown:

Lenke til kommentar
Det finnes noen flinke tyver her i Stavanger...

 

Forsvant en 1Ds MKIII fra skapet i dag. Låsen ble kuttet og det ble tatt ut uten at jeg eller han andre merket noe.. Kan ha noe med å gjøre at det var kø omtrent ut døren, men alikevel.. Noen burde jo ha sett noe..

 

Edit: Og de tok bare 1Dsen.. ingenting av optikk som var i samme skap.

Leste mailen i stad. Helt utrolig hvor dyktige noen tyver er. Heldigvis har ikke noe slikt skjedd hos oss. Ingen 1Ds MkIII i skapet heller forsåvidt...

Lenke til kommentar
Ikke jeg heller. Andre gangen det har vært tyveri (eller, første gangen det har vært skikkelig tyveri...) siden jeg begynte på jp. Første gangen var det noen som prøvde å lirke opp låsen under kompaktkamera skapet, men det klarte de ikke.

De busta du eller?

 

Nei. De fikk ut den delen som man vrir rundt på, men det ble jo ikke åpent fordi om. Altså; ett låst skap uten lås. Det måtte brytes opp etterpå sånn at vi fikk ut varene og la de en annen plass.

Lenke til kommentar

Ble en Fastback 250 på meg idag. Kompakt liten sak..

Ble litt kriminell idag. Lastet ned CS4 Master ifra piratbukta og la det inn på min kjære MbP, men den prøver hele tiden å koble seg til Adobe sin server så tør ikke bruke det lengre. Men ser ut som ett flott program og endel mer oversiktlig enn Aperture 2..

Endret av saturnia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...