Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gratulerer. Hva var det?

Et videokamera, av den billige sorten... Sitter her og blar i manualen mens batteriet lades, og begynner å lure på om jeg kanskje burde gått opp noen prisklasser. Sitat: "When using a tripod, do not leave the viewfinder exposed to direct sunlight as it may melt" :p

Vel, vel... Flaks vi sjelden ser solen her i Irland...

Lenke til kommentar
Jeg har 488rc2 og har aldri merket noe til slingring i festet. Mitt sitter som et skudd når jeg har låst det i skoen sin.. og jeg har hatt 2 slike kulehoder, begge med rc2 hurtigkoblingen.
Mulig jeg har et mandagseksemplar? Det eneste jeg vet er at mitt stadig slingrer sidelengs.

Ikke godt å si, men mine 2 har fungert 100% hvertfall.

Håper du finner en ok løsning på det uansett.. :)

Lenke til kommentar
mv890. Kamera + bag + 2 kasetter + bp-2l14 for under 200 euro. Bare det ekstra batteriet koster jo over 80 euro, så det var vel en grei pris...

Har ikke tenkt å drive så veldig seriøst med video, så jeg tenker det duger

Jeg kan love deg at dette produktet nok ikke vil øke ditt syn på Canon, da Canons rimeligste videokamera rett og slett er... billig... på alle måter. Blir det litt begrenset lys, så begynner bildet å hakke. I tillegg blir det veldig kornete.

De rimeligste kameraene til Sony og Panasonic er en god del bedre, men det kan hende du måtte gitt noen euro ekstra for det.

Lenke til kommentar

Mulig du har rett, men jeg har ikke så store forventninger i utgangspunktet.

Tanken var at jeg skulle lage en DVD til mine foreldre til jul, som viser litt av livet mitt her borte... En kort presentasjon av kollegaene mine, folkene jeg deler hus sammen med, julestria i Dublin, osv... Det er 7 år siden jeg flyttet fra Norge, og jeg har knapt sett familien min siden, så jeg tenkte det kunne være en grei julehilsen siden jeg jobber gjennom denne julen også. Hvor mye kameraet blir brukt etter det, er jeg usikker på. Plukker det sikkert frem på St. Patricks day, ihvertfall...

Har akkurat gjort en liten test, og noe hakking la jeg ikke merke til men støyfritt var det definitivt ikke i dårlig lys. Men bedre enn mitt F30 ihvertfall :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...