Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Moss har norges beste kebab da ;) dessuten lukter det værre i særp ;)

Tønsberg har en kul butikk. Norwegian modellers-_-

Det hjelper veldig lite når man uansett blir syk av all kebab som selges fra gatekjøkken ;)

inne på noe der :p

 

Er glad i moss jeg.. men etterpå blir det Yo Ho Ho And A Bottle Of Rum hjemme i stua så kan jeg drømme meg bort ;)

Lenke til kommentar
Æ'kke så dom som du sjer ut t du...
Takker :)

 

Jeg merker meg at ingen har svar på det artikkelen jeg lenka til egentlig handler om. Actionfoto er tross alt noe annet enn fotografering med tilgjengelelig lys. Mike Johnstons sammenligning viser klart at det finnes flere veier til Roma enn ekstrem ISO. Eller hur?

Lenke til kommentar
Ved ting som står i ro har jeg stativ og ISO 200 ;)

Mjo. Men jeg må innrømme at jeg virkelig ikke liker å bruke stativ. For bildekvalitet er det naturlig nok sabla fint å ha. Men jeg syns det begrenser meg. Det begrenser min evne til å finne nye vinkler, nye perspektiver og nye utsnitt. Det er rett og slett slitsomt.

 

Å ta bilder håndholdt er mye mer givende. Men det gjelder selvfølgelig bare meg, så meg om det. :)

Lenke til kommentar

Jeg for min del har et litt dobbelt forhold til stativ.

I mange situasjoner er det et drass.

 

Samtidig så kan det være befriende å bruke stativ. Det tvinger meg til å jobbe saktere. til å bruke øynene bedre. Det får meg til å gå en ekstra runde rundt motivet, før jeg rigger utstyret. Slikt kan det komme gode bilder ut av. Og så er det deilig å somle litt av og til. Det gjør og at jeg får jobbe mer i fred med motivene. Folk holder seg på respektfull avstand.

 

Desverre gjør jeg det alt for sjelden. Stativet ligger stort sett hjemme, bortsett fra når jeg er på fuglejakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...