Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

PS! Mattetentamen på tirsdag :( teller 100% av karakteren :p

 

Tuller du? Hvordan er det mulig?

Det er straffen for å neglisjere skolen for å tilbringe hele sin tid på diskusjon.no. Det står i forskriftene til læreplanen på alle skoler i 2008.

 

Og jeg har et lite comeback i BK i kveld. Inn og sjekk bildet før dere poster noe skamskryt over min genialitet, folkens...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har formening om det vil bli sett veldig stygt på om en bruker blits i en baskethall når en skal fotografere?

Basketkamp til helgen, og hadde litt lyst å prøve komboen D700,70-200 og SB900 for å se resultatene, men ja..

Nja, ville ikke blitt overrasket om resultatet ikke ble bra i hvertfall. Har du softboks?

 

Men bare prøv. Regner med du ikke tar bilder for noen som du skal selge. Da ville jeg ikke eksprimentert med blits, men bare kjørt safe med høy ISO :)

Lenke til kommentar
hmm.. er det her det er fest? makan. Sitte sånn på forum og skrive på en fredags kveld...

 

Dropper skoleballet for å sitte her og lese forumposter en fredagskveld, jeg. :p

Er ikke det litt kjedelig? Hadde jeg droppa skoleballet pga av dette, hadde jeg følt meg ensom... Hadde forresten skoleball igår, er trøtt og har vondt i ryggen idag ;)

Lenke til kommentar
Er ikke det litt kjedelig? Hadde jeg droppa skoleballet pga av dette, hadde jeg følt meg ensom... Hadde forresten skoleball igår, er trøtt og har vondt i ryggen idag ;)

 

Nei da, jeg bare tuller. Jeg droppet ikke skoleballet for å sitte foran PC-en, selv om det er det jeg har endt opp med å gjøre. Jeg droppet skoleballet fordi jeg ikke så poenget med å gå.

 

Jeg sitter bare og venter på at det skal komme et skikkelig vinterlandskap som kan fotograferes nå. Er bare tørrfrost ut.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Er ikke det litt kjedelig? Hadde jeg droppa skoleballet pga av dette, hadde jeg følt meg ensom... Hadde forresten skoleball igår, er trøtt og har vondt i ryggen idag ;)

 

Nei da, jeg bare tuller. Jeg droppet ikke skoleballet for å sitte foran PC-en, selv om det er det jeg har endt opp med å gjøre. Jeg droppet skoleballet fordi jeg ikke så poenget med å gå.

Poenget er å få seg dame/kjæreste hvis du ikke har det fra før. Det endte nesten jeg opp med å gjøre :wee: Kan si at jeg hadde truffet jenta før.

Lenke til kommentar
Det ville nok vært det lureste, ja. Det er nok mer bruk for en 1D enn 5D når MkII er i hus. Men siden du har så godt utstyr fra før så ville jeg ventet til prisen synker litt, for det er ikke akkurat slik at julebildene kommer til å bli helt mislykket grunnet dårlig utstyr.

Det er vel først julevideoen jeg ikke får :)

Lenke til kommentar
Poenget er å få seg dame/kjæreste hvis du ikke har det fra før. Det endte nesten jeg opp med å gjøre :wee: Kan si at jeg hadde truffet jenta før.

 

Jeg er ikke helt typen til å trives på et slikt arrangement.

 

Noen som har tips til noen gode fotoobjekter i disse mørketider?

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...