gorpium Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Jippii! Fått bilde på trykk i Forsvarets forum. Endret 12. desember 2008 av gorpium Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Trur eg har eit i Sunnmørsposten i dag. Svære greier. ^^ Lenke til kommentar
fototim Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Jippii! Fått bilde på trykk i Forsvarets forum.Grattis Gorpern. Bra bilde Grattis til Kimmen og. Endret 12. desember 2008 av fototim Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hehe, jeg hadde forside + dobbeltside i bilaget til Dagens Næringsliv for noen uker tilbake Ikke spesielt glamorøst da, kun portrettbilder av sjefen Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Trur eg har eit i Sunnmørsposten i dag. Svære greier. ^^ Skal sjekke Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det var på side 3 i kulturdelen. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det var på side 3 i kulturdelen. jepp, så det nå... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jippii! Fått bilde på trykk i Forsvarets forum. Da får jeg studere artikkelen når jeg kommer hjem til uka. Tom Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Så, hva har jeg gått glipp av i de ukene jeg har holdt meg unna forumet? (Selvdisiplin, forum+irc+msn-ferie i eksamenstiden) Ser jeg gikk glipp av en langvarig tediskusjon Grønn te står visst ikke sterkt i kurs her? Foretrekker sencha fra japan jeg, trukket ved ca. 65-70C, uten noe tilsetning, gjerne i kanne. Forøvrig fant jeg ut hvor lite nyttig blits er når den er glemt igjen på hybelen. Mørkebrun hund + litt dårlig innendørsbelysning krever litt ekstra lys selv med f/1.4 Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jippii! Fått bilde på trykk i Forsvarets forum. Da får jeg studere artikkelen når jeg kommer hjem til uka. Tom Du får gjøre det. Nå var dette mer et illustrasjonsbidle som jeg var så heldig å få tatt under en øvelse i Sverige. Norge har planer om å kjøpe inn artilleribeistet Archer som svenskene har en prototype av. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Typisk... Planla fototur idag med månen som motiv sammen med andre objekter. Og den er jo ekstra stor idag også, siden den er 50.000 km nærmere enn vanlig. Og knallvær er det også her. Men neida. Her sitter jeg med "farrang" som de sier i Trøndelag, altså magevirus. Overhodet ikke i stand til hverken å fotografere eller kjøre bil. PS: Neida det er ikke for å få sympati jeg skriver dette, men det er bare så irriterende å planlegge fototur, men som så går så innmari i dass - bokstavelig talt. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det suger ;_; Hah, jeg reiser til bergen 28-31, skal sove over hos gorpium, så viss ingen hører no mere fra meg innenfor den tid så vet dere at han har bindt meg fast og voldtar meg nedi kjellern. Hmm. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvor lenge vil du det skal gå før vi begynner å etterlyse deg da? :!: Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Everydayzzzz. Endret 12. desember 2008 av ZoDz Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Lurer på en rask ting angående bilder som skal til print: - Dersom jeg øker antallet pixler i PS eller Raw converter, vil kvaliteten på bildet bli kraftig svekket? Eller er kvalitetstapet kun noe som gjør seg gjeldene på nært hold? Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg ønsker å printe ut bilde i a4, men størrelsen er: ppi = 300 pixler: = 1936x1323 Noen råd? Endret 12. desember 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ville skrudd ned PPI til et minimum på 200, og eventuell interpolering hvis det er nødvendig. Eksperimentér, og se om redusering av PPI eller interpolering gir best resultat. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ville skrudd ned PPI til et minimum på 200, og eventuell interpolering hvis det er nødvendig. Eksperimentér, og se om redusering av PPI eller interpolering gir best resultat. Husker jeg spurte fyren som printet ut bilder på FotoVideo dette spørsmålet, men han kunne ikke svare skikkelig for seg Tror nok eksprimentering er cluet PS! Mattetentamen på tirsdag teller 100% av karakteren Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 PS! Mattetentamen på tirsdag teller 100% av karakteren Tuller du? Hvordan er det mulig? Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) PS! Mattetentamen på tirsdag teller 100% av karakteren Tuller du? Hvordan er det mulig? Av julekarakteren Slik er det på vgs. Man blir vurdert etter hva man èr, ikke hva man har vært Endret 12. desember 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå