Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

wetalkshit.com?

Det er vel Kennybois siste side, eller?

 

I tillegg vil jeg anbefale litt lesing på forumet til Fourthirdsphoto.com, Tom. Henger en del der selv, og det er en stor variasjon av brukere der, alt fra studiofotografer til pressefotografer til landskapsfotografer til interiørfotografer og så videre. Det er kort sagt en god kunnskapsbase for fourthirdsbrukere og fotografer generelt.

 

Og det er en postingskultur vi på dette forumet kunne lært svært mye av. Folk er høflige som bare pokker.

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er nok flere amerikanere og kanadiere der. Det er saklig sett fotografer fra hele verden der. :p

 

Men en helt utrolig fin postingkultur.

Har lest en del på dpreview.com, som har glimrende reviews, men på forumet er jo nesten hver fjerde innlegg trollpost..

 

Er ikke sikker på om det ville hjelpe med slashdot-lignende moderering heller, når en så stor prosentandel av brukerne er troll..

 

Er veldig glad for kulturen her på akam.no - har sett noen prøve seg med dårlige poster jeg tidligere har sett på dpreview - *slam* - "Det der er tull, og godtas ikke her."

Fint, her. :)

Lenke til kommentar
Jeg har bestilt meg Magnum Magnum, egentlig som en uspesifisert julegave, det blir nok til at jeg beholder den selv:P £21 er jo et røverkjøp spør du meg...

Takk for tipset! Smugleste forumet på jobb :innocent: og fikk bestillt et ekssemplar i dag tidlig :)

"Shipment has left seller facility and is in transit" :w00t:

 

Leste akkurat en review av boka, og oppdaget vekten på denne: "The 14-pound behemoth..." Hehe... ser ut som det er en skikkelig murstein på ~6.3 kg :)

 

Edit: oppdaga vekta på "beistet" :)

Endret av Vortex Surfer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...