Kurt Grusom Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Haha, dagens avsporing? hm? til marius.. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Må da minst ha et par avsporinger i løpet av en dag.. og en av de bør være skikkelige. Denne har jo vært ganske bra Lenke til kommentar
ET! Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Lurer på hva jeg skal ønske meg til jul. Kanskje en fotobok til inspirasjon; en av de store (f.eks Ansel Adams) eller den nye Antartica? Hva er dine fotorelaterte ønsker til jul? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Må da minst ha et par avsporinger i løpet av en dag.. og en av de bør være skikkelige. Denne har jo vært ganske bra Det stemmer! Lenke til kommentar
Carny Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Kalinka? Nei, men det var noe som kunne minne om et herrenavn. På flaska var det bilde av en fyr. Fargene var stort sett blå. Det er ca 4-5 år siden jeg drakk den... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Imorra bestiller jeg meg en orbis ring flash Må bare ha litt pengs på kontoen. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Kalinka? Nei, men det var noe som kunne minne om et herrenavn. På flaska var det bilde av en fyr. Fargene var stort sett blå. Det er ca 4-5 år siden jeg drakk den... Kalinka smaker ihvertfall hore Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Imorra bestiller jeg meg en orbis ring flash Må bare ha litt pengs på kontoen. Link? Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 http://www.orbisflash.com/ ? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 sweeet blits addon vet jeg.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Haha, dagens avsporing? hm? til marius.. hm? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 sweeet blits addon vet jeg.. Ja, den så ganske kul ut. Forstod jeg det riktig så er det ingen blits, men kun noe man fester oppå blitsen? Blir jævlig høyt da. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 ganske dyr også, til plastdings å være... Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Lurer på hva jeg skal ønske meg til jul.Kanskje en fotobok til inspirasjon; en av de store (f.eks Ansel Adams) eller den nye Antartica? Hva er dine fotorelaterte ønsker til jul? Gavekort på Japan Photo og Fotovideo, penger. Hvilket objektiv tipper dere bildet under er tatt med? (Uten å jukse og sjekke EXIF. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 sweeet blits addon vet jeg.. Ja, den så ganske kul ut. Forstod jeg det riktig så er det ingen blits, men kun noe man fester oppå blitsen? Blir jævlig høyt da. Den "skal" rundt objektivet. Einaste dustete med den der erat den må håndholdast. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hille. Den "ringblitsen" vi så på Stavanger Foto messa, husker du hva den heter? Den var noe lignende orbis sin, men bare du satte den på den eksterne blitsen din, så gikk den ned og så var det hull som objektivet passet inni. Akkuratt som en vanlig ringblits, bare denne koblet du til, og fikk blitsen fra den eksterne blitsen. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Rayflash sikkert. Dette er samme konseptet. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jepp det var det. Det slipper du jo å holde ringblitsen, som du påpekte med den andre. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Var nemlig en trailersjåfør som tutet og veivet oppgitt med armene etter meg Gi'n finger'n og ta bilde av'n. Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ray flash koster 300 dollar. Orbisen koster halvparten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå