Dewil Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Er det noen regel som nekter en fotograf å fotografere på f.eks. en restaurant-vegg? Ingen mennesker er med på bildet, og sikt gjennom vindu er det heller ikke... nope, med mindre veggen er kopibeskyttet da Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Se etter copyright merke på veggen før du tar bilder, gjerne med forstørrelseglass. Slik du slipper saksmål etterpå. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Var nemlig en trailersjåfør som tutet og veivet oppgitt med armene etter meg Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hoho, regner med at du da vendte telelinsa opp i fleisen hans når han passerte? D: Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hvilken softbox? Noe som passer 580EX'n? Den ene hot shoe softboxen til Fotopia - 60x60. Totalpris på 5600kr eller noe sånt. Lenke til kommentar
elbil Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Var nemlig en trailersjåfør som tutet og veivet oppgitt med armene etter meg Jeg har vært i slagsmål når jeg tok bilder av noen som dreiv med ulovelig kjøring, han blei sur så angrep han meg, han fikk seg en på trynet. Så ringte han til politiet etterpå, han trakk anmeldelsen fort tilbake. Jeg tar bilder av RÅNERE som driver å bråker og melder dem til politiet, dem er ikke så tøffe da gitt. Etter en kraftig bot så stikker dem. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Når vi er inne på temaet vodka; Kaffe + vodka Neinei.. vodka kan ikke blandes med noe for å få et smakanes resultat. Maken til oppskrytt drikke skal man lete lenge etter. Mulig det fungerer til noe, men ikke å drikke.. Enig. Det stanser et stykke nedi halsen og kommer opp igjen. Fordi det smaker tran. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Når vi er inne på temaet vodka; Kaffe + vodka Neinei.. vodka kan ikke blandes med noe for å få et smakanes resultat. Maken til oppskrytt drikke skal man lete lenge etter. Mulig det fungerer til noe, men ikke å drikke.. Enig. Det stanser et stykke nedi halsen og kommer opp igjen. Fordi det smaker tran. Tran er jo sunt. Så om vodka er like sunt som tran er, er det bare å helle det i seg. Hver dag. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Absolut Vodka går ned rent, men kan godt blandes med iskald battery ja... Det beste er nå allikevell iiiskald Jägermeister... Lenke til kommentar
Stian84 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Absint,,det er saker det Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Absolut Vodka går ned rent, men kan godt blandes med iskald battery ja... Det beste er nå allikevell iiiskald Jägermeister... Du er vel ikke 18? når begynte du med denslags? ^^) Lenke til kommentar
lazyman Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Noen som har erfaring med eller har link til test/omtale av det nye 50mm f/1.4 objektivet til Nikon? (vet det er helt nytt på markedet, derfor jeg spør. Fant fint lite da jeg søkte igår) -Lazy Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1011620 Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Absolut Vodka går ned rent, men kan godt blandes med iskald battery ja... Det beste er nå allikevell iiiskald Jägermeister... Du er vel ikke 18? når begynte du med denslags? ^^) 20 er det vel. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Går med fotogarferinga da Icy? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Blitt pent lite i det siste gitt... Men nå starter skisesongen om kun et par dager, så da skal PW-ene få kjørt seg litt vettu. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Haha, dagens avsporing? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Sprit begynner man ikke med før man er femten. Generell regel: Så lenge du ikke er på militært område kan du knipse alt, uten å frykte straffeforfølgelse. Det er publisering som reguleres strengest, selv om fotografering på privat område er litt gråsoneaktig. Men ikke mer gråsoneaktig enn at jeg aldri har hørt om en dom i slike saker. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Haha, dagens avsporing? hm? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Til privat bruk(runking å den slags) så er det så si lov over alt. Med mindre det står skilt, eller på miletært område som nevnt. Bare å knipse ivei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå