Carny Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg har kun smakt én vodka så lang som kan drikkes ren, desverre husker jeg ikke hva den heter. Den er russisk i alle fall. Alt annet enn den må nesten blandes med noe annet. Lenke til kommentar
elbil Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg har kun smakt én vodka så lang som kan drikkes ren, desverre husker jeg ikke hva den heter. Den er russisk i alle fall.Alt annet enn den må nesten blandes med noe annet. Det er bedre med en real vodka Lenke til kommentar
fototim Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Fy faen hvor mye piss det går an å skrive om i en foto relatert tråd. . Selvfølgelig er det pisspreik, på lik linje med prat om filmer, biler, babes o.l. Sosialisering kalles det. Om du ikke ønsker å delta, er det ingen som tvinger deg Lenke til kommentar
bensinbil Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Vodka er helt klart best. Te er ikke noe gøtt Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 De har hver sin misjon imo, og kan ikke sammenlignes. Francis Lenke til kommentar
Lille_Kanin Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Fy faen hvor mye piss det går an å skrive om i en foto relatert tråd. . Selvfølgelig er det pisspreik, på lik linje med prat om filmer, biler, babes o.l. Sosialisering kalles det. Om du ikke ønsker å delta, er det ingen som tvinger deg Men nå er det så gøy å erte dere da, så jeg må bare delta. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 jippi, sb 900 er min....nå må jegg bare vente på at bussen kommer seg hjem da...rushtid er kjipt. Akkurat nå hadde vel jæagermeister, eller hvordan det skrives vært best, men jeg er forkjølet til tusen, så er ikke så rart Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Neinei.. vodka kan ikke blandes med noe for å få et smakanes resultat. Maken til oppskrytt drikke skal man lete lenge etter. Mulig det fungerer til noe, men ikke å drikke.. I følge Mythbuster kan det brukes som rensemiddel for stinkende føtter, munnvann (blandet med kanel), vaskemiddel og en hel andre sære ting. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 jippi, sb 900 er min....nå må jegg bare vente på at bussen kommer seg hjem da...rushtid er kjipt. Akkurat nå hadde vel jæagermeister, eller hvordan det skrives vært best, men jeg er forkjølet til tusen, så er ikke så rart Buss fra Oslo til Bærum i rushtiden er et mareritt. Jägermeister heter det, hjelper for det meste Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Tar faktisk korter tid å sykle enn å kjøre Noen venner testet det en gang jippi, sb 900 er min....nå må jegg bare vente på at bussen kommer seg hjem da...rushtid er kjipt. Akkurat nå hadde vel jæagermeister, eller hvordan det skrives vært best, men jeg er forkjølet til tusen, så er ikke så rart Buss fra Oslo til Bærum i rushtiden er et mareritt. Jägermeister heter det, hjelper for det meste Tom Jägermeister smaker deilig hostesaft Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 jippi, sb 900 er min....nå må jegg bare vente på at bussen kommer seg hjem da...rushtid er kjipt. Akkurat nå hadde vel jæagermeister, eller hvordan det skrives vært best, men jeg er forkjølet til tusen, så er ikke så rart Buss fra Oslo til Bærum i rushtiden er et mareritt. Jägermeister heter det, hjelper for det meste Tom Var ved bygdøylokket når jeg skrev det, nå er jeg på kolsås, 152 er en fin buss, ikke mange stopp:) Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ellers kan man jo alltids løpe Lenke til kommentar
Inc Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Her er en side for de som skal fotografere i bryllup. http://www.digitalprotalk.blogspot.com/ Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Evig glad jeg ikke har telenor. Greit nok lyse er noen drittsekker som bare tenker penger, men internettet er aldri nede. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Er det noen regel som nekter en fotograf å fotografere på f.eks. en restaurant-vegg? Ingen mennesker er med på bildet, og sikt gjennom vindu er det heller ikke... Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det er vel heller tvilsomt. Da var nytt blitsstativ, softbox og 580EX II bestilt. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hvilken softbox? Noe som passer 580EX'n? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå