fototim Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Siden dette er en chattetråd. Ur og Foto er jo to sider av samme sak Noen av dere geeker som har noen tips om hvordan serve et gammelt kaminur. Jeg har en mistanke om at mekanikken egentlig er ganske enkel, og at det rett og slett er en grundig rens som trengs. Om ikke du har egen kunnskap og dele, så kanskje du kan gi meg en peker til et klokkegeek-forum. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Om ikke du har egen kunnskap og dele, så kanskje du kan gi meg en peker til et klokkegeek-forum. Endret 9. desember 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tre løgner i en eneste setning: Ærlig somalier med egen sykkel søker arbeid. Dessverre, den der var rett og slett ikke morsom. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Jo, den var brutal morsom... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Den var litt morsom. Noen som vet hvor jeg kan få tak i overføringskabel til Nikon D40? Har mista min Endret 9. desember 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
fototim Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) klokkegeek-forum. Takk Marius. Spesielt i dette underforumet var det mye nyttig å finne. Uret er selvfølgelig et utmerket motiv, så der har vi enda et alibi i forhold til tema Endret 9. desember 2008 av fototim Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 klokkegeek-forum. Takk Marius. Spesielt i dette underforumet var det mye nyttig å finne. Uret er selvfølgelig et utmerket motiv, så der har vi enda et alibi i forhold til tema Oy, beklager, noen ganger er det bare så vanskelig å skille klokker fra leketøy... Lenke til kommentar
fototim Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Oy, beklager, noen ganger er det bare så vanskelig å skille klokker fra leketøy...Ingen ting å beklage Marius. Spørsmålet jeg stilte var jo mildt sagt ganske sært. Men dette uret er nok ikke akkurat noe leketøy, det er en antikvitet. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 ok... får endre posten min jeg da Oy, beklager, noen ganger er det bare så vanskelig å skille klokker fra antikviteter... i'm on fire! Lenke til kommentar
fototim Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Noe sier meg at jeg blir mobba her Jeg får rope på en mod Lenke til kommentar
Inc Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Dåkkar er faen meg sære avogtil..... *se på diverseposter som lukter 1800`talls* Lenke til kommentar
ET! Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Noen som vet hvordan jeg kan lure wordpress.com bloggen min til å godta flash-filer? Det er snakk om et typisk vg lysbildegalleri som nå er en swf. Kan gif kodes slik at en må klikke for å gå videre? PS. Det er denne fagbloggen som oppdateres. Have a look om du er interresert i å se hva vi mediestudenter ved VG3 kaster bort tiden på. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Noen som vet hvordan jeg kan lure wordpress.com bloggen min til å godta flash-filer? Det er snakk om et typisk vg lysbildegalleri som nå er en swf. Kan gif kodes slik at en må klikke for å gå videre? PS. Det er denne fagbloggen som oppdateres. Have a look om du er interresert i å se hva vi mediestudenter ved VG3 kaster bort tiden på. Kunne ikke valgt noe annet enn "w"agon merket som Favicon??? Ellers har jeg ingen kommentar på det andre du spør om Lenke til kommentar
ET! Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 ::Snip:: Kunne ikke valgt noe annet enn "w"agon merket som Favicon??? Ellers har jeg ingen kommentar på det andre du spør om Hva mente du med det du sa? Har egentlig null erfaring med wordpress. Bloggen er egentlig som en i klassen så treffende sier "tvangsopprettet som skoleoppgave" så kan heller ikke skifte bloggtjeneste (måtte bruke wordpress). Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Nei, GIF er kun en animert bildefil. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ok, var det jeg trodde. ......... Gleder meg til i morgen for da skal 105mm bestilles Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ok, var det jeg trodde. ......... Gleder meg til i morgen for da skal 105mm bestilles Sigma? Lenke til kommentar
ET! Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 nei, nikkor 105 f2,5 ais Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Til dere andre som har enmannsforetak: Hvordan får man registrert næringskode? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå