Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg har bestemt meg for oppdatering av utstyr. MB-D200, 70-200 2.8 VR, Sigma 10-20mm, 50mm 1.4 og et eller annet stabilt stativ. Såklart tar det litt tid, og det blir en gradvis oppdatering med 70-200 som første prioritet. Hva tror dere? :)

 

Er også bare tanker om hva jeg har lyst på etterhvert. Blir ikke noe helt med en gang.

Endret av OlavF
Lenke til kommentar

Nekter å tro at The Bear skader seg i et simpelt fall, han sloss nok m

 

Ja, å si at han måtte slåss med en Isbjørn blir for skremmende, fallet er bare dekkhistorie... :p

Så var det med å følge med i timen da ... Litt lite med Isbjørn på sydpolen. Tror heller han snubler over noen pingviner i fylla ...

 

Tom

 

Hmm, gikk ut ifra at det var Nordpolen...

Lenke til kommentar
Tror jeg har bestemt meg for oppdatering av utstyr. MB-D200, 70-200 2.8 VR, Sigma 10-20mm, 50mm 1.4 og et eller annet stabilt stativ. Såklart tar det litt tid, og det blir en gradvis oppdatering med 70-200 som første prioritet. Hva tror dere? :)

 

Er også bare tanker om hva jeg har lyst på etterhvert. Blir ikke noe helt med en gang.

 

Jeg er veldig glad i 70-200 vr'en min i hvert fall. Dog er det særs tungt, og det får neppe bli med på firmafesten på torsdag, men veldig glad i det for det :)

nesten så jeg bruker det og D700 som eneste argument for SB900 :)

Lenke til kommentar
Tror jeg har bestemt meg for oppdatering av utstyr. MB-D200, 70-200 2.8 VR, Sigma 10-20mm, 50mm 1.4 og et eller annet stabilt stativ. Såklart tar det litt tid, og det blir en gradvis oppdatering med 70-200 som første prioritet. Hva tror dere? :)

 

Er også bare tanker om hva jeg har lyst på etterhvert. Blir ikke noe helt med en gang.

 

Jeg er veldig glad i 70-200 vr'en min i hvert fall. Dog er det særs tungt, og det får neppe bli med på firmafesten på torsdag, men veldig glad i det for det :)

nesten så jeg bruker det og D700 som eneste argument for SB900 :)

Tren styrke.

 

Blir nok en sigma 12-24mm og en 580 ex II nå tenker jeg før jeg legger av alt jeg tjener til 5d,70-200 og 50mm 1.2.

Endret av ZoDz
Lenke til kommentar
Hehe... Tåpelig, men ærlig :p:D

 

 

Oppriktig talt, SB800 holder sikkert i massevis, men jeg har FF og 70-200 og SB900 gir vist noe der, og jeg har råd...får vist solgt den ene SB800'en til 250 kroner mer enn jeg betalte for den, så en SB900 koster meg sånn sett 1894.- så er jo bare fint det :)

 

Hadde tenkt å kjøpe pocket wizards, men etter i går hvor cls fungerte like fint bare jeg fjernet en hindring, så gav jeg opp...*sukk*

 

 

 

Neish.. 70-200 VR er ikke tung. Synes Canon sin 70-200/2.8 og Nikon 80-200/2.8 er tyngre i bruk selv om det bare er 100g++ mer å holde på.

 

Kanskje meg som merker det så mye fordi jeg ikke bruker grep...oh well, det er kjøpt og...*sukk* hadde veddemål om å droppe mer innkjøp, holdt 2 måneder...blæh :)

Lenke til kommentar
Neish.. 70-200 VR er ikke tung. Synes Canon sin 70-200/2.8 og Nikon 80-200/2.8 er tyngre i bruk selv om det bare er 100g++ mer å holde på.

 

Amen!

 

70-200VR er forholdsvis lite og lett syns jeg, noen som har prøvd N70-200 u/VR? Helvettes stort, og ikke mindre tungt...

Mener du AF-S 80-200/2.8?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...