chris300 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Tre løgner i en eneste setning: Ærlig somalier med egen sykkel søker arbeid. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg har tenkt til å sende en mail inn til Grorudalavisa og spørre om de trenger en freelance fotograf. Hvordan bør jeg gå fram i mailen? Dette har jo blitt tatt opp ett par ganger nå nylig.. Husker ikke helt hvor...? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Tre løgner i en eneste setning: Ærlig somalier med egen sykkel søker arbeid. Den var vel for flau til å være morsom Tom Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Endelig 14-24/2.8 tilbake fra service. Har savnet kvaliteten den gir. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Tre løgner i en eneste setning: Ærlig somalier med egen sykkel søker arbeid. Den var vel for flau til å være morsom Tom hehe.. mulig. Om noen skulle tro den hadde rasistiske baktanker fra min side så er ikke det tilfellet hvertfall. Håper ikke for mange ble støtt. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 nei uff. Må komme meg ut å ta bilder. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Har savnet kvaliteten den gir. Jeg må få gratulere de overbetalte Nikon-ingeniørene. Jeg fikk faktisk vann i munnen av dette bildet, og med tanke på det urkjedelige motivet, så er det litt av en bragd! Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Jeg har tenkt til å sende en mail inn til Grorudalavisa og spørre om de trenger en freelance fotograf. Hvordan bør jeg gå fram i mailen? Du kan feks skrive slik: "Hei, Jeg er en gutt på *sett inn* år som går på *sett inn vgs*, *linje*. Jeg liker godt å fotografere, det er en ting jeg brenner for og tenker på å drive med dette som en fast jobb etter videregående. Derfor lurte jeg på om dere kanskje hadde noen frilansoppdrag jeg kunne prøvd meg på, slik at jeg kunne fått sett hvordan ting fungerer "det virkelige livet" som en fotograf. For å se på bilder jeg har tatt, kan dere gjerne kikke på siden min som er *link til dine bilder, eller henvis til vedlegg*. Mvh *ditt navn* *ditt nummer*" Jeg fikk hvertfall napp med en gang. Var på "intervju", og fikk en avtale. Lykke til Endret 8. desember 2008 av OlavF Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Tre løgner i en eneste setning: Ærlig somalier med egen sykkel søker arbeid. Den var vel for flau til å være morsom Tom HAHA! Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg lo i hvert fall, Christian. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hva kan jeg ha et 20min engelsk foredrag om? No ideas. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Har savnet kvaliteten den gir. Jeg må få gratulere de overbetalte Nikon-ingeniørene. Jeg fikk faktisk vann i munnen av dette bildet, og med tanke på det urkjedelige motivet, så er det litt av en bragd! Haha ^^ Det eneste kjipe er frontelementet som er veldig eksponert og tillater ikke filtre. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hva kan jeg ha et 20min engelsk foredrag om? No ideas. Foto? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hva kan jeg ha et 20min engelsk foredrag om? No ideas. Hva som skjedde med den spanske armadaen ? Tom Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 pybalto: Hva innen foto, som har nok info til å vare i 20min? tom: wat is dat? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 tom: wat is dat? Les og bli vis: http://en.wikipedia.org/wiki/Spanish_Armada Tom Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Nei, si det. Kompendiet til perottol er jo rundt 40 sider. Det må da være nok å ta av? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 aha! To gode ideèr. Skal hjem å se gjennom kompendiet og lese wiki artikkelen grovt for å se hva jeg faller for. Kompendiet kan være litt tungt og kjedelig for en klasse som ikke intresserer seg for foto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå