Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Matte har aldri vært et av mine sterkeste fag for å si det sånn, men det er ikke sååå vanskelig nei. Er bare det å gjøre noe.

Bolivar: Kan prøve å huske å si hva man får om, og om det eventuelt er en gammel eksamensoppgave :)

Lenke til kommentar
Dette er gøy ja, men du må huske det er grunnkurs, så man har alt, foto, film, avis, web og design osv. Ei i klassa mi gjekk av pågrunn av ho berre ville ha foto... Så husk på dette, ellers ei kjempe kjekk linje :D

Ok. Så man får hele pakka da? Foto, film, avis, web og design høres jo knallgøy ut :D Skikkelig koselinje...

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
(ikke så) salige Adolf Hitler sier akkurat hva han mener om D3x:

:D

Det er sååå to dager siden.

Men überfilm.

Har bilde på forsiden av VG i dag :D

Ikke det at bildet er noe særlig, men det er ganske gøy allikevel.

Speaking of which, duden i kreftsaken gikk jeg faktisk på skole med i fjor. Gøy. :)

Jeg likte den der om at Stalin fortsatt bruker film :)

Tom

Jeg likte Hitlers kommentarer om Nikons PR-avdeling.

;)

Lenke til kommentar

De der "siste innlegg" som kommer på forumforsiden når man kommer inn fra Akam.. hvorfor ser man ikke bare de siste innleggene fra "Digital Foto & Video"-delen av forumet der?

Om jeg etter å ha gått inn på forumet går til et av de andre forumene, f.eks. samfunn, og så returnerer tilbake til Dig.foto&Video så ser jeg bare innlegg fra fotodelen i den ramma. Noen andre som har registrert det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...