Zeph Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det er ikkje tillatt å reklamere for ein tråd andre stader på forumet, eit innlegg er fjerna. Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Skall oppover dit i vinter ferien - Glad i fart og spenning... men håper kulebakken og gjennomgangen under heisen i den røbe bakken er bedre Men hjørte jo hockey ned henget Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det er ikkje tillatt å reklamere for ein tråd andre stader på forumet, eit innlegg er fjerna. Er dette en regel her i chattetråden? Mener du at vi ikke lenger kan linke til konkurransen og sånt i vår egen chattetråd?! Aldri hørt noe klage over det her på fotodelen. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Haha, alderen og skill-levelet/utstyrslista passer ikke helt i hop, mener du? XD Det kan man si. Men flink er han, og rimelig heftig utstyr har han og! Endret 7. desember 2008 av OlavF Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Det er ikkje tillatt å reklamere for ein tråd andre stader på forumet, eit innlegg er fjerna. Ok, sender alt annet av "reklamering" til deg frammover, satser på at du tar deg av det personlig? Lykke til! -------------------------------------------------------------------- Jeg har prøvd å kalibre skjermn min ganske lenge nå, men jeg får det ikke det. Det som skjer er at jeg kalibrerer den, ser at den endres til noe jeg regner med er slik det skal være, (porgrammet viser endring.) osv og alt er bra. Men så kan den enten etter noen timer, elelr om jeg retstarter den plutseliug bytte til gamle visning... så akn det gå noen timer å den er tilbake slik den skal være. Det er sabla irriterende, noen som aner hva som kan være galt? Lenke til kommentar
ET! Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Om du sitter på en DELL, Mr.olsen? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Acer... LG skjerm Lenke til kommentar
ET! Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ok, hurtigsvaret på alle pcproblem er enten Dell eller Windows. Har lignende problem selv på min laptop. Går den i dvale eller jeg klapper sammen skjermen så må jeg alltid inn i Spyder3pro programvaren trykke go-spyderproof og trykke switch tre ganger. Da hopper det tilbake slik det skal være. Mistenker at det er skjermdriveren som lager krøll. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Bruker en plug-in til Photoshop hjemme, men husker ikke hva den heter. Tror det var PMnormal som introduserte meg til den en gang. Enkel sak som skal simulere analog film-effekten på bilder. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Bruker en plug-in til Photoshop hjemme, men husker ikke hva den heter.Tror det var PMnormal som introduserte meg til den en gang. Enkel sak som skal simulere analog film-effekten på bilder. Virtual Photographer. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Riktigriktig. Takk Pusur. edit: FORBASKET! (PC only) Endret 7. desember 2008 av gorpium Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 trykke go-spyderproof og trykke switch tre ganger. Haha, det funka... Men skal jo ikke være slik :S Jeg trenger bare å trykke switch 2 ganger Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Samme problem på PC-en også, men ikke på Macen... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Spyder 3 er loka ass.... Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Naaajs.. etter 5 minutter på fest i går ble D80'n døpt med et glass rødvin haha. i dag er mr 18-70 litt sliten og seig etter en real fyllekule Haha =D Sånt skjer.. Min 50mm 1,4 + en F90 delte sekk med en flaske malibu engang.. Det var ikkje all that clever. Spesielt siden toppa ikke satt på ordentlig på malibuen =D Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Vurderte å ta med d200 i går på fest i en sekk oppi samme bag som 18 halvlitere, men droppa det. Var vel kanskje litt lurt i tilfelle noe hadde sprukket. Endret 7. desember 2008 av OlavF Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) FA'en min fikk seg et glass med en eller annen drink over seg.. Lukkeren satte seg fast, og han som skulle reparere det sendte det ikke tilbake igjen før jeg måtte true med politiet.. Fikk kjøpt et brukt FA på ebay, dog. Endret 7. desember 2008 av Karl-Peder Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 FAen min fikk seg et glass med en eller annen drink over seg.. Mekanikken satte seg fast, og han som skulle reparere det sendte det ikke tilbake igjen før jeg måtte true med politiet.. Fikk kjøpt et brukt FA på ebay, dog. Den leste jeg som "Faren min" Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Du er ikke den eneste.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå