ZoDz Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Men du har 5D, jeg har 40D Dessutten jobber jeg og får ganske lett råd. Men den synker i pris såfrn har vell gått ned enda litt til til januar. Endret 7. desember 2008 av ZoDz Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Noen som har sett 5D MKII bilder med høy iso som ikke har vært kraftig preget av NR? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Noen som har sett 5D MKII bilder med høy iso som ikke har vært kraftig preget av NR? Bildene jeg har presentert er JPG rett fra kamera og det skal ikke ha vært på noe støyfjerning i kameraet. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 De er ikke direkte skarpe heller Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Uskarpe er de i hvert fall ikke. Kanskje litt softe, men vi er trossalt på den motsatte enden av iso-skalaen enn de fleste bildene her er tatt med. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Har D3 samme autofokussystem som D300? Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 JULEGAVE TIL DEM SOM HAR ALT. -Hva gir man til en person som ikke trenger flere ting? Min far har alt han trenger, så jeg tenkte å gi ham en veldedighetsgave (jfr.-"gi noen en geit til jul"). Jeg har i den forbindelse funnet en side som låner ut mikrokredittlån. Man velger et prosjekt som man ønsker å delfinansiere, får pengene tilbake, velger et nytt prosjekt å delfinansiere, får pengene tilbake, velger et nytt prosjekt å delfinansiere, ... osv. Minstebeløpet er $ 25,- (ca. kr. 150,-). Siden heter www.kiva.org: http://www.kiva.org/app.php Noen som har andre forslag? God jul! PS: Også postet under https://www.diskusjon.no/index.php?session=...mp;showforum=87 Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Noen som kjenner til noen norske butikker som selger miniphone-kabler? Lite hypp på å måtte bestille en liten kabel fra USA. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Noen som kjenner til noen norske butikker som selger miniphone-kabler? Lite hypp på å måtte bestille en liten kabel fra USA. Her er vel noe Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 wooot. Trodde du var eldre Henrik Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Haha, alderen og skill-levelet/utstyrslista passer ikke helt i hop, mener du? XD Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Noen her som har brukt Nikon DK-17M og DK-19 (søkerforstørrerting og gummisak)? Funker det bra. eller bare OK? Driver å lager shoppingliste i New-York turen om 14 dager.... Endret 7. desember 2008 av saturnia Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Naaajs.. etter 5 minutter på fest i går ble D80'n døpt med et glass rødvin haha. i dag er mr 18-70 litt sliten og seig etter en real fyllekule Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Endte med at jeg kjøpte 2 kabler fra eBay i stedet. Billigere og gratis frakt! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Naaajs.. etter 5 minutter på fest i går ble D80'n døpt med et glass rødvin haha. i dag er mr 18-70 litt sliten og seig etter en real fyllekule Uff og uff; Kameraet mitt klarte seg bra gjennom gårsdagens fest; det var verre med fest-deltagerene ... Tom Lenke til kommentar
Stian84 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Noen her som har brukt Nikon DK-17M og DK-19 (søkerforstørrerting og gummisak)? Funker det bra. eller bare OK?Driver å lager shoppingliste i New-York turen om 14 dager.... Jeg har den DK-19 og syntes det er mye mer behagelig en uten.. så den kan annbefales,kosta vel ca 150 kr på fotovideo.. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Noen her som har brukt Nikon DK-17M og DK-19 (søkerforstørrerting og gummisak)? Funker det bra. eller bare OK?Driver å lager shoppingliste i New-York turen om 14 dager.... Jeg har den DK-19 og syntes det er mye mer behagelig en uten.. så den kan annbefales,kosta vel ca 150 kr på fotovideo.. DK-19 koster litt under 60kr i usa.. Er mest spent på DK-17m. Blir fotosekk og ekstra batteri med det samme iværtfall. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Naaajs.. etter 5 minutter på fest i går ble D80'n døpt med et glass rødvin haha. i dag er mr 18-70 litt sliten og seig etter en real fyllekule Uff og uff; Kameraet mitt klarte seg bra gjennom gårsdagens fest; det var verre med fest-deltagerene ... Tom Det var større skader når det kom til fest deltagerene på festen jeg var på i går også. Noen som var ute og lekte litt med en brødkniv hehe. Gutta krutt fra østfold fester skikkelig vøtt. skal se om jeg får vasket av klisset fra linsa mi etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå