Upsaker Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Bildene er forøvrig tatt med en 28mm 1.8 vidåpen. Brukte også min egen 50 1.2, men ikke til de bildene. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Hvordan er Canon 5d mk II kotra Sony a900? A900 yter svært dårlig på høye ISO verdier. Det som veier opp er den stabiliserte sensoren. edit: omg for en skriveleif Endret 6. desember 2008 av gorpium Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 10-12 mpx? Ville tro 5-6 holder lenge til det du nevner på, Simon..? Det gjør det så absolutt. Men 10-12 for å levne litt rom for senere cropping og ikke minst beskjæring for plassering på sidene. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Aha, godt å høre at jeg ikke er helt på viddene.. Noen andre inspirasjons-teknikker dere sitter og ruger på, som IKKE involverer kjøp av nytt utstyr? XD Noen nettsider med helt fantastiske bilder, f.eks? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hvilken sjanger? Har ikke blitt noe særlig foto på meg i det siste heller. Men skal ha shoot i morra da, så det blir en fin oppfrisking. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Noen andre inspirasjons-teknikker dere sitter og ruger på, som IKKE involverer kjøp av nytt utstyr? XD Noen nettsider med helt fantastiske bilder, f.eks? selv elsker jeg å se andres lanskapsbilder http://www.flickriver.com/groups/[email protected]/interesting/ Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hvilken sjanger? Har ikke blitt noe særlig foto på meg i det siste heller. Men skal ha shoot i morra da, så det blir en fin oppfrisking. Hva som helst.. Eller - helst noe som kan gjøres nå om dagen. Enten man tenker ute (vinterbilder etc) eller inne (produkt, macro av ting osv) eller whatsoever.. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Er en stor fan av bildene til Mehmet Turgut - kanskje noen andre også er det. Ellers er jo Maciej Duczynski sine landskapsbilder fantastiske. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 makro: makro-forum.de landskap: http://flickr.com/photos/brentbat portrett: minfotograf.com, dafoto.no, uppercut.no Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Fokus ser helt klart ut til å treffe, men det ser ut til å være svært lav pixelskarphet. At det ser bra ut nedskalert er hevet over tvil.Så kan man jo spørre seg hva poenget med å måtte nedskalere bildene for å få dem bra ;-) Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Litt kjipt å måtte skalere ned så mye at de kun duger som e-postvedlegg.. :!: Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Fy faen jeg er sugen på nytt utstyr! Har ikke fått brukt fish'n enda, og generelt sett lite knipsing siden i sommer... Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Noen som vet hvor langt unna Olympus´ mFT-kamera er? Har drevet en del med gatefotografi i det siste, og er veldig sugen på et slikt. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Fy faen jeg er sugen på nytt utstyr! Har ikke fått brukt fish'n enda, og generelt sett lite knipsing siden i sommer... Julen nærmer seg :xmas: Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Noe sier meg at jeg ikke får D3 i julegave... Med mindre jeg kjøper den selv. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg lurer på hva jeg skal kjøpe meg i julegave til meg selv. Ser ut til at det blir Apple Wireless Keyboard og Mouse, som fortsatt ligger ubrukt på bordet mitt. Kanskje en portabel softbox i tillegg. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Flere enn meg som sliter med at treg surfing på Akam? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Blitt litt bedre nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå