Anew Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Hva synes folk om bilde nr. 2 i denne posten? Selv om jeg er enig med den ondskapsfulle trønderen ifht. cropping, så skulle jeg ønske at det var jeg som hadde tatt det bildet... dog ville jeg aldri ha trodd at det var en 10-20 som var brukt. Edit: En liten bildeserie for y'all - Den skal tidlig krøkes...: Som Simon og de andre Canon-fanboysa () har funnet ut, så er Nikon best egnet som leketøy. Endret 5. desember 2008 av Anew Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Uten at jeg kan mye om bilde oppbygging så har jeg sett liknende tidligere... Knall godt bilde, i likhet med andre jeg har sett... Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hva synes folk om bilde nr. 2 i denne posten? Selv om jeg er enig med den ondskapsfulle trønderen ifht. cropping, så skulle jeg ønske at det var jeg som hadde tatt det bildet... dog ville jeg aldri ha trodd at det var en 10-20 som var brukt. Slik jeg tolket det, brukte han 17-55 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Slik jeg tolket det, brukte han 17-55 Det var enda godt! Det måtte vært et fuck-off-digert fjell med vidvinkelperspektiv... Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Her er et bilde fra en ferdig Canon 5D mark II. Bildet er nedskalert, reduce noice med standardinnstillinger i PS og skarpa opp. Det funker til nett for å si det sånn. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det glemte jeg ja. 25600 selvsagt. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hvor høy er isoen? Exif sier 25600. Veldig bra kontroll på fargestøyen, men det blir ganske lite pent utenfor fokus, og fargene var det ikke akkurat mye smell i. ...men det funker utvilsomt ved 0.5Mpix. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Hvordan fungerer ISO 25600 når det er mørk da? Kommer vel tydligere og mer plagsom støy da? EDIT: ZoDz: har du fått kamera ditt? Endret 5. desember 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nå har sannsynligvis vi som jobber i pressen et annet syn på støy enn det kunstnere har. Det skal også legges til at bildet er tatt under gode forhold. Hadde bakgrunnen vært mørk hadde det nok vært ganske mye mer synlig. Her er originalen Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hvordan fungerer ISO 25600 når det er mørk da? Kommer vel tydligere og mer plagsom støy da? EDIT: ZoDz: har du fått kamera ditt? Jeg har kke bestilt det, skal kjøpe det i butikken. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 1Dmk3 banker både D2Xs og D3 både rød og mør. På? Ergonomi. Jeg respekterer som ofte nevnt Nikon for de nyere sensorene deres. Men det betyr ikke at jeg syns det er godt å holde dem, eller i det hele tatt mener det er ergonomisk gode kamera. Det syns jeg faktisk ikke de er. De har en fordel, though. AF-ON-knappen, den er stor og fin, ikke liten og teit som på 1Dmk3. ...Som Simon og de andre Canon-fanboysa [...] :!: Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fy flate for noen mektige bilder pusur linket! Er bare mer å mer fristet til å få: 5D, 70-200 f4, 10-20/12-24 og 50 1.8 i hus før sommeren. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hvilken sammenheng har 5D til sommern med slike bilder som pusur linket til å gjøre? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hvilken sammenheng har 5D til sommern med slike bilder som pusur linket til å gjøre? Var forsåvidt ment som to forskjellige meninger. Men når jeg ser slike bilder, får jeg lyst å fotografere, og når jeg har lyst til det, tenker jeg på utstyret mitt. Krysser fingrene å håper på å vinne på en av lukene i julekalenderen! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Dere som har PW! Følger det med PC-synckabel? Eller må jeg kjøpe separat for å koble til SB-800? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Mener at jeg fikk med en når jeg bestilte fra den ene fra BH photovideo. Viss ikke er det bare å kjøpe en på fotovideo. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ja, virker fornuftig at det følger med. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Når det gjelder Squeeebox - klarer jeg meg med receiver, eller må jeg ha controlleren? Laptoppen er jo aldri langt unna.. Endret 6. desember 2008 av Anew Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Slik jeg forstår det må man ha kontrolleren som basestasjon, men jeg er ikke sikker. Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå