eriklovold Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ligger her og ser på Dire Straits sin konsert på Wembley i 1988 i forbindelse med bursdagen til Mandela. Eric Clapton på rytmegitar, Chris White på saksofon, og sjefen sjøl, Mark Knopfler på sologitar. Fy faen for noen eminente musikere, og det er rørende å se hvor ydmyke de er på samme scene. Herregud så bra. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jippii! Da har B&H sin katalog dukket opp på kontoret. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Den er kjedelig...Ja, med dagens dollarkurs synes jeg ikke amerikanske kataloger er særlig interessante... Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Den er morsom de første 10 minuttene, men så blir man litt skuffet.. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hehe, ja det også. Nei, det var bare så mye dritt der. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Den er kjedelig...Ja, med dagens dollarkurs synes jeg ikke amerikanske kataloger er særlig interessante... Tror vi må venne oss til dagen dollarkurser, for i realiteten er de ikke veldig høye, og det vet du... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Keh-katalogen er mye morsommere en BH, ingen tvil om det... Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Tror vi må venne oss til dagen dollarkurser, for i realiteten er de ikke veldig høye, og det vet du... Tja, det er ca fire år siden sist de var over 7 kr, og det er fem år siden de var stabilt over 7 kr (skjønt da også var det bare for noen måneder. Siste hele år der dollaren var over 7 kr var 2002, da var den tidvis også godt over 8 kr... http://toll.no/templates_TAD/Tolltariffen/...;epslanguage=NO Selvfølgelig varierer dagens kurs noe fra disse verdiene, men Tollvesenet har i hvert fall en historisk oversikt som sier noe om generelle tendenser... Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Norges bank går litt lengre tilbake Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Norges bank går litt lengre tilbake Men midler over større tall materiale. Uansett - dollaren er forholdsvis sterk nå, og det gjør handel fra USA mindre interessant. Jeg tror den kommer til å gå ned på litt sikt, til kurs på rundt 6.3-6.7. Lenke til kommentar
Kaamilla Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Noen som vet hva jeg kan bruke for å få et bilde mindre? Jeg skal ha det 80 piksler på hver side. Har ikke bilderedigeringsprogram på denne maskinen, bortsett fra Paint. Gidder heller ikke laste ned noe avansert digert noe. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Norges bank går litt lengre tilbake Men midler over større tall materiale. Uansett - dollaren er forholdsvis sterk nå, og det gjør handel fra USA mindre interessant. Jeg tror den kommer til å gå ned på litt sikt, til kurs på rundt 6.3-6.7. Jeg er nok ikke erfaren nok til å spå valutakurser, men tror nok din spådom er mer realistisk enn å håpe på noe omkring 5.0-5.5 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Synes det dog er veldig rart at de testene aldri nevner noe om at Olympus har 4:3, men... Det er ærlig talt en av tingene jeg hadde vurdert først hvis jeg skulle kjøpe hus. Jeg syns det er rart at en test som spisser seg inn mot brukere som oppgraderer fra kompaktkameraer ikke nevner at alle andre produsenter har 3:2, siden de fleste kompaktkameraer har 4:3 eller lignende. OM-optikk er gøy på digitalt. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Noen som vet hva jeg kan bruke for å få et bilde mindre? Jeg skal ha det 80 piksler på hver side. Har ikke bilderedigeringsprogram på denne maskinen, bortsett fra Paint. Gidder heller ikke laste ned noe avansert digert noe. http://www.picresize.com/ Eller, om du skal ha avatar, spør her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=612135&hl= Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hehe, ja det også. Nei, det var bare så mye dritt der. Nåja, den er jo mer eller mindre en standard katalog og ikke mer, men det jeg liker er oversikten den gir. Er ikke alltid jeg gidder å rote igjennom alle undersidene på nettsiden. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Noen som vet hva jeg kan bruke for å få et bilde mindre? Jeg skal ha det 80 piksler på hver side. Har ikke bilderedigeringsprogram på denne maskinen, bortsett fra Paint. Gidder heller ikke laste ned noe avansert digert noe. CTRL + W, så setter du 80px*80px... Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nytt utstyr er kjøpt og det gamle skal bort.. Noen som vet om noen som er på utkikk etter D80/16-85/28f1.8? Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Noen her som har brukt tid på foto-kurs, folkehøyskole-kurs eller fotoskole? Lurer litt på året etter vgs Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nytt utstyr er kjøpt og det gamle skal bort.. Noen som vet om noen som er på utkikk etter D80/16-85/28f1.8? Hva har du kjøpt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå