Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Ligger her og ser på Dire Straits sin konsert på Wembley i 1988 i forbindelse med bursdagen til Mandela. Eric Clapton på rytmegitar, Chris White på saksofon, og sjefen sjøl, Mark Knopfler på sologitar. Fy faen for noen eminente musikere, og det er rørende å se hvor ydmyke de er på samme scene. Herregud så bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror vi må venne oss til dagen dollarkurser, for i realiteten er de ikke veldig høye, og det vet du... ;)

Tja, det er ca fire år siden sist de var over 7 kr, og det er fem år siden de var stabilt over 7 kr (skjønt da også var det bare for noen måneder. Siste hele år der dollaren var over 7 kr var 2002, da var den tidvis også godt over 8 kr...

http://toll.no/templates_TAD/Tolltariffen/...;epslanguage=NO

Selvfølgelig varierer dagens kurs noe fra disse verdiene, men Tollvesenet har i hvert fall en historisk oversikt som sier noe om generelle tendenser...

Lenke til kommentar
Norges bank går litt lengre tilbake :tease:
Men midler over større tall materiale. Uansett - dollaren er forholdsvis sterk nå, og det gjør handel fra USA mindre interessant. Jeg tror den kommer til å gå ned på litt sikt, til kurs på rundt 6.3-6.7.

Jeg er nok ikke erfaren nok til å spå valutakurser, men tror nok din spådom er mer realistisk enn å håpe på noe omkring 5.0-5.5 ;)

Lenke til kommentar
Synes det dog er veldig rart at de testene aldri nevner noe om at Olympus har 4:3, men...

Det er ærlig talt en av tingene jeg hadde vurdert først hvis jeg skulle kjøpe hus.

Jeg syns det er rart at en test som spisser seg inn mot brukere som oppgraderer fra kompaktkameraer ikke nevner at alle andre produsenter har 3:2, siden de fleste kompaktkameraer har 4:3 eller lignende.

;)

OM-optikk er gøy på digitalt. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...