henkeZ Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Møkka nett ass... Får sidelastingsfeil HELE tiden! Samma her....jævlig irriterende! Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Canon 450D vant TV2 Testen ! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ingen bombe det gitt. Synes ikke testene var så veldig omfattende men... Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Skal vi generalisere litt tenker jeg vi sier at canon vant testen! Canon har best hus Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Sony A350 kom dårligst ut, så Pentax K200D, så Olympus E-520, så Nikon D60, og Canon 450D vant (med forbehold om feil). Ingen bomber her akkurat. Humrer litt med tanken på en lettere knekt Karabin nå da. Endret 4. desember 2008 av Lovold Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Synes det dog er veldig rart at de testene aldri nevner noe om at Olympus har 4:3, men... Det er ærlig talt en av tingene jeg hadde vurdert først hvis jeg skulle kjøpe hus. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Samsung ble ikke testet engang :!: Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Samsung ble ikke testet engang :!: Samsung har bare hus i klassen over uansett, da. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Synes det dog er veldig rart at de testene aldri nevner noe om at Olympus har 4:3, men... Det er ærlig talt en av tingene jeg hadde vurdert først hvis jeg skulle kjøpe hus. De nevner ikke noe som helst.. Testen foregår sannsynligvis ved å sette kameraet på auto og se hvilket som tar det beste bildet 8-) Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det nærbildet av hesten til fotografen var kult da. Ja, tror ikke Dinside.no er de beste på kamera, men tror han fyren kan litt. Er forsåvidt broren til en fyr her på forumet, som mine vidvinkelportretter er inspirert av. Står vel litt mer utfyllende på TV2s nettsider. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det nærbildet av hesten til fotografen var kult da. Ja, tror ikke Dinside.no er de beste på kamera, men tror han fyren kan litt. Er forsåvidt broren til en fyr her på forumet, som mine vidvinkelportretter er inspirert av. Står vel litt mer utfyllende på TV2s nettsider. Enig! Tenkte mere på testen i seg sjøl enn fyren.. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jada. Bare ønsket å påpeke det. And-i-dam-bilder blir sjelden kult derimot... Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Men and-som-løper-i-dam er fett! Samsung ble ikke testet engang :!: Samsung har bare hus i klassen over uansett, da. Samsung har hus i prisklassen over Endret 4. desember 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Inc Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Vet dere hva. Jeg driter faktisk en lang marsj i hvilket kamera som kommer hvor, og skal jeg si dere hvorfor. Det er fordi at etter alle disse mnd med glugging på nett med tonnevis av bilder kan jeg fremdels ikke antyde i en retning fra hvilket kamera det ble tatt, ikke i det spor fra hvilket merke heller. Og hvis ikke jeg kan det så kan heller ikke en n00b gjøre det heller. Det hele står og faller på personen bak kamerat og ets interesse for bra bilder. Endret 4. desember 2008 av Inc Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Enig der inc.. ett fett hva som tar bildet. Er hva fotografen ønsker å formidle som har noe å si. dessuten så endrer jo karakteristikken på bildet seg med hvilken optikk man bruker. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Vet dere hva. Jeg driter faktisk en lang marsj i hvilket kamera som kommer hvor, og skal jeg si dere hvorfor. Det er fordi at etter alle disse mnd med glugging på nett med tonnevis av bilder kan jeg fremdels ikke antyde i en retning fra hvilket kamera det ble tatt, ikke i det spor fra hvilket merke heller. Og hvis ikke jeg kan det så kan heller ikke en n00b gjøre det heller. Det hele står og faller på personen bak kamerat og ets interesse for bra bilder. De fleste bilder på nett kan være så like at D40 ligner på Canon 1Ds mkIII, men det betyr heller ikke noe. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 At optikk > hus er den veldig mange som har igjen og lære. Så førstegangskjøpere burde tenkte litt mer enn nesa er lang, og investere i et system, ikke ett kamerahus. Man burde ha en viss anelse på hvilken optikk man kommer til å kjøpe i framtiden. Man velger altså merke, så kan man velge hus i passe prisklasse. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 At optikk > hus er den veldig mange som har igjen og lære. Så førstegangskjøpere burde tenkte litt mer enn nesa er lang, og investere i et system, ikke ett kamerahus. Man burde ha en viss anelse på hvilken optikk man kommer til å kjøpe i framtiden. Man velger altså merke, så kan man velge hus i passe prisklasse. Man burde rett og slett ta seg ett fotokurs før man går til innkjøp/investering av fotoutstyr mao. Det samme gjelder egentlig data/pc`r.... Når maskiner til folk blir med i stor botnett som gjør helvete til virkelighet, JAH! da burde dem faen meg stå til ansvar også ved de skadene maskinene dems har gjort. Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Jeg må skjerpe meg litt i fransk fra nå av. Nå sitter jeg i siste liten og stresser med babel fish for å få skrevet et framlegg jeg skal ha i morgen. Burde startet tidligere, og min 4+ fra tentamen tilsier jo at jeg faktisk skal klare å skrive noe fornuftig uten oversettelsestjenester hvis jeg går inn for det. Endret 4. desember 2008 av Jacobs1k Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Helvete at Powerpoint ikke har støtte for gjennomsiktige PNG-filer da. Bah! Drittprogram! Tenker OpenOffice Impress støtter PNG som det skal, jeg. Gratis er det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå