ok67 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Folk flest snakker kinesisk.............. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Og jeg er halvt kinesisk. Did I hear fritak fra nynorsk anyone? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Nynorsk er jo heldigvis trekkfag i år, uansett. Betyr maks 3 eksamener. Håper på Religion i muntlig og Historie i skriftlig dersom jeg blir trukket. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Så usaklig at du burde hatt Canon i evig tid... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Bare jeg som sliter med jævlig treigt nett nå? Telenor sliter, ser det ut som. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Bare jeg som sliter med jævlig treigt nett nå? Er bare jeg som laster ned nye 5D mkII fra Canons kameraserver. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg fikk forresten 2 kataloger i dag. Uvisst hvorfor. Keen på å sende meg den ene? D: Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Bare jeg som sliter med jævlig treigt nett nå? Er bare jeg som laster ned nye 5D mkII fra Canons kameraserver. Hva vil det si? Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er ikke dette veldig billig? :O http://foto.no/cgi-bin/bruktmarked/visAnno...x&id=100688 Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Bare jeg som sliter med jævlig treigt nett nå? Er bare jeg som laster ned nye 5D mkII fra Canons kameraserver. Hva vil det si? the irony.. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg fikk forresten 2 kataloger i dag. Uvisst hvorfor. Keen på å sende meg den ene? D: Den er virkelig ikke så spennende. Alt for små bilder og altfor mye dritt. Så ikke like kult som jeg hadde håpet på... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er ikke dette veldig billig? :O http://foto.no/cgi-bin/bruktmarked/visAnno...x&id=100688 "Velbrukt." Betyr som regel at det ser ut som om det har vore slept etter ein bil. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 ah, greit.. har uansett hverken råd til eller bruk for nytt gear atm.. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg fikk forresten 2 kataloger i dag. Uvisst hvorfor. Keen på å sende meg den ene? D: Den er virkelig ikke så spennende. Alt for små bilder og altfor mye dritt. Så ikke like kult som jeg hadde håpet på... Satt faktisk igjen med samme følelse Er nok ikke den brosjyren jeg leser i rett før bedtime... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Helvete at Powerpoint ikke har støtte for gjennomsiktige PNG-filer da. Bah! Drittprogram! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Strax Tv2 hjelper deg-test av dSlr's.. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er ikke dette veldig billig? :O http://foto.no/cgi-bin/bruktmarked/visAnno...x&id=100688 "Velbrukt." Betyr som regel at det ser ut som om det har vore slept etter ein bil. Vel, synes nå fortsatt 3500 for et så bra hus som D2X høres ut som et kupp, uansett hvor slitt det hadde vært! Til en viss grad, ihvertfall. Så lenge man kan ta bilder med det, så TV2 Hjelper Deg tester speilreflekskamera om et par minutter btw. Spent jeg, haha. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Møkka nett ass... Får sidelastingsfeil HELE tiden! Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg fikk 4. Hadde en sterk femmer både i første og andreklassen... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Strax Tv2 hjelper deg-test av dSlr's.. Når? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå