Grankongla Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Godt gjort av freetranslation å oversette "That's life" feil. Det er jo faktisk bare å oversette den direkte, til og med om du tar den om norsk også. That's - det er - c'est life - livet - la vie Sånne oversettelsestjenester er vel egentlig generelt rimelig upålitelige. Endret 4. desember 2008 av Jacobs1k Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Slik jeg har forstått det, kan man ikke ha tripod... Hvorfor ikke? Jeg har ikke hørt noe om det i hvertfall. Leste det i Digital Camera, der var blant annet en av grunnene at andre lett kunne snuble i stativbena (eller at bena var i veien). Om dette gjelder i Norge er jeg ikke sikker på, men.... Woho! Da fikk jeg også katalog fra BH! Lesestoff for lang tid fremover! Haha... Den lå i postkassa mi igår Endret 4. desember 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Vet du hva vior er? uansett, jeg vet det ikke, prøven gikk helt revva... (Ok, vet nå at det er "å se", men måtte i ordboka ja) Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Thomas. Er det mulig å "bestille" en slik katalog? Ja det er mulig Fant det ut nå. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Vet du hva vior er? uansett, jeg vet det ikke, prøven gikk helt revva... (Ok, vet nå at det er "å se", men måtte i ordboka ja) Var også rimelig redd for å stryke i Fransk, men vi hadde en såpass snill lærer og såpass mange "ordbok-prøver" at jeg klarte å berge treern. Idag kan jeg omtrent ingenting bortsett fra telling og hilsing (Klarer meg riktignok greit(Les: jeg klarer noen ganger å forstå hva det dreier seg om) enkelte ganger når jeg prøver å lese det) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Hehe... Jeg har megselv å takke, sov meg gjennom førsteåret... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hehe... Jeg har megselv å takke, sov meg gjennom førsteåret... +1 Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Men du går på ungdomsskolen da. I 8. klasse var jo fransk i hvertfall litt spennende. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Hadde ikke på Ungdomskolen jeg, hadde spansk der... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Men du går på ungdomsskolen da. I 8. klasse var jo fransk i hvertfall litt spennende. KREMTHOST HARK!!! Nå i 10. er det hvertfall ikke det spor spennende -_- Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Spansk er jo ikke annet enn et latterlig og nedprioritert fag som vi likevel risikerer å få på eksamen. -_- Lenke til kommentar
Anew Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Morsomt at de sender reklame helt fra USA. Sikkert mange tusen kunder over hele verden som får tilsvarende. Mest av alt er det tragisk at man brenner massevis av olje for å sende en lusen postordrekatalog over atlanteren. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg fikk forresten 2 kataloger i dag. Uvisst hvorfor. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ungdomsskolen er et fjernt minne for oss litt eldre. Men bare litt, altså. Det var ganske lett skole. Skulle kommet tilbake og fistet Historie, Samfunnsfag og norsk. Norsk hadde jeg i alle fall fistet. Og samfunnsfag også. Hadde vært veldig morsomt. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er så sjeleglad for at vi var sisteåret som fikk velge om vi ville ha språk eller ikke. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Språk er nyttig. Langt mer nyttig enn en del andre ting. Men tro meg, språk trenger du. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Kommer langt med engelsk... Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Bare jeg som sliter med jævlig treigt nett nå? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Nei, helt fucka her og... på alle sider... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå