Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Saturnia: den ble vel postet i denne tråden igår? ;)

 

Nå har jeg 44kB ledig på systemdisken. Dette går åt skogen. Død over Vista - forbannet bloatware. Om jeg skal slippe å repartisjonere, så må vel ut og handle en ny disk for å ungå å havne i dette uføret igjen. Jeg bikker vel snart 2TB lagringsplass på min sure gamle AMD XP2700+ fra 2003. :roll:

Lenke til kommentar
72.66 igjen på konto, 20kr i lomma...

Du har tak over hodet, og mat på bordet. Kanskje du snuser, men jeg tror ikke du er hektet på heroin. Er det da noe problem å ikke ha kontanter, hvis du ikke har hemmelige barnebidrag eller utpressing å betale?

 

Ingen utgifter utover mobilregninga nei, litt buss, men det er ikke mye.

Alltid greit med litt mer enn møll på konto, uansett.

 

Ja, er blakk :p

har dette noe med ditt kjøp av fisheyeobjektiv å gjøre? :hmm:

 

 

 

nettopp spontankjøpt Nikon 10.5mm fisheye...

 

 

 

Tja, kan være det... Hadde det ikke vært for det kjøpet hadde jeg hatt 3772,66 på konto nå.

 

Og Olsen, du må ta det litt med ro når det kommer til utstyret. Enkelt og greit. :)

 

Hvorfor ta det med ro? Når jeg flytter ut får jeg ikke råd til å kjøpe utstyr...

D3 til bursdagen min, 70-200VR en måned senere, og 14-24mm til våren. Lurer på hva jeg skal gjøre med de 30k jeg får i feriepeng og tilbake på skatten... :hmm:

 

Skjønner ikke helt hvordan den skal klare å presse ned prisene på D3, nei. Er jo ikke akkurat en oppgradering... Kjipern, Marius! :p

 

Ja, men ser lyst på det, allerede D3 til 19k på dotten, og jeg regner med flere kommer til jula... Spesielt når prisen på D3x faller litt...

Lenke til kommentar
I det hele tatt forstyrrer lanseringen mitt bilde at Nikon som aggressive i proffmarkedet. Det at de ikke går Ds MkIII i strupen prismessig er for meg en gåte. Dette skal pokker meg være bra for at de skal klare å gjøre noe med Canons dominans i studio. Jeg synes det er dristig, for det bryter med bang for the buck-filosofien bak D3 og D700. Strange.

1. Finanskrise?

2. De kan ikke levereenda, så da kan de like gjeren melde de som må ha?

3. Nikon vet noe vi ikke vet? Nemlig at Canon og Sony må øke prisene i nær fremtid.

4. Nikon har ikke peiling?

5. Den er verdt det?

 

Mange muligheter ...

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...