IceFox Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Var det ikke 2.8 a? Forvridde bilder av dama er kos da... Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Var det ikke 2.8 a? :!: EDIT: Lukter jeg litt "burning" av meg Endret 1. desember 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Redd for små riper og fingeravtrykk på linseglasset? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Saturnia: den ble vel postet i denne tråden igår? Nå har jeg 44kB ledig på systemdisken. Dette går åt skogen. Død over Vista - forbannet bloatware. Om jeg skal slippe å repartisjonere, så må vel ut og handle en ny disk for å ungå å havne i dette uføret igjen. Jeg bikker vel snart 2TB lagringsplass på min sure gamle AMD XP2700+ fra 2003. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Endelig litt tid til å poste. Var så utrolig kult på exg Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 72.66 igjen på konto, 20kr i lomma... Du har tak over hodet, og mat på bordet. Kanskje du snuser, men jeg tror ikke du er hektet på heroin. Er det da noe problem å ikke ha kontanter, hvis du ikke har hemmelige barnebidrag eller utpressing å betale? Ingen utgifter utover mobilregninga nei, litt buss, men det er ikke mye. Alltid greit med litt mer enn møll på konto, uansett. Ja, er blakk har dette noe med ditt kjøp av fisheyeobjektiv å gjøre? nettopp spontankjøpt Nikon 10.5mm fisheye... Tja, kan være det... Hadde det ikke vært for det kjøpet hadde jeg hatt 3772,66 på konto nå. Og Olsen, du må ta det litt med ro når det kommer til utstyret. Enkelt og greit. Hvorfor ta det med ro? Når jeg flytter ut får jeg ikke råd til å kjøpe utstyr... D3 til bursdagen min, 70-200VR en måned senere, og 14-24mm til våren. Lurer på hva jeg skal gjøre med de 30k jeg får i feriepeng og tilbake på skatten... Skjønner ikke helt hvordan den skal klare å presse ned prisene på D3, nei. Er jo ikke akkurat en oppgradering... Kjipern, Marius! Ja, men ser lyst på det, allerede D3 til 19k på dotten, og jeg regner med flere kommer til jula... Spesielt når prisen på D3x faller litt... Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 D3x er fanden meg like bra på ISO 6400 som kameraet mitt er på ISO 100.. nesten. Sinnsykt, i hvert fall. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Bildene var litt for uskarpe (bevegelsesuskarphet) til å si noe om støyen syns jeg, man kan ikek miste detaljer heller... Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har lastet ned noe bilder ifra den japanske nikon-siden og lagt de inn i Aperture.. Verden har jammen gått videre siden jeg kjøpte min D80 :!: Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jo da, du har kanskje rett i det, Marius. Men sånn ved første øyekast ser det akseptabelt ut, i det minste. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Venter på sammenlikningen med D3 og 5D mkII... Lenke til kommentar
# offline Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Etter å ha brukt SD-14 med 17-70mm går jeg nå rundt å vurderer å selge fastobjektivene mine for så å kjøpe Tamron 17-50mm. Har allerede solgt DA 21/3.2 og nå er framtidige Tamron 10-24mm klar for innkjøp når den kommer i feb./mars 2009(?). Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 I det hele tatt forstyrrer lanseringen mitt bilde at Nikon som aggressive i proffmarkedet. Det at de ikke går Ds MkIII i strupen prismessig er for meg en gåte. Dette skal pokker meg være bra for at de skal klare å gjøre noe med Canons dominans i studio. Jeg synes det er dristig, for det bryter med bang for the buck-filosofien bak D3 og D700. Strange. 1. Finanskrise? 2. De kan ikke levereenda, så da kan de like gjeren melde de som må ha? 3. Nikon vet noe vi ikke vet? Nemlig at Canon og Sony må øke prisene i nær fremtid. 4. Nikon har ikke peiling? 5. Den er verdt det? Mange muligheter ... Tom Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Snakker om biltestfilm da.. Sjekk han som sikkert ufrivillig slår lens for vg`s lesere ca 1min ut i filmen.. http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=530760 Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Sikker på at han slår lens? Synes det så ut som han bare sto og så på bilen, jeg.. Kul bil, om enn litt over min prisklasse. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nei. sikker kan man jo ikke være om man ikke var der, men syntes det så veldig sånn ut. han snudde seg liksom bort når han så kameraet så det ut til... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Vi er omtalt på fotopia i dag. Kapow! ;---) Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1042185 Anyone? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nå starter julebordet for min del. Jeg har allerde fått et glass rødvin i hånden, selv om jeg fremdeles sitter på min plass på desken. Derfor er det bye bye ladies for i dag, kanskje jeg er edru nok til å kikke innom forumet før jeg legger meg. Cheers, grrls Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå