OlavF Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Men hva kan jeg skrive? Litt mer konkret. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Faen! Bestilte synk kabel til blitsen min trodde jeg fra kaffebrus, men fikk med en hanne og en hunne i endene når jeg trenger 2 hanner... http://www.kaffebrus.com/blixtkabel-284.html Noen som vet hvor jeg kan få tak i en sånn kabel med hanner i begge endene?? evt noen som trenger en med hun og han i hver ende? Kult hvis noen vet og kunne slengt opp en link.. Droppa du fremdeles stativene på rema`n Marius? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Ja, er blakk Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Trodde ikke det var mulig jeg... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 72.66 igjen på konto, 20kr i lomma... Lenke til kommentar
Akse Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ser ikke ut som det blir mye objektiv på meg i nærmeste fremtid:/ Neste lønning går til bilrep. etter at jeg planta bilen godt i autovernet. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Oida. Rimelig glatt ute i det siste. Ble bilen veldig ødelagt? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 72.66 igjen på konto, 20kr i lomma... Du har tak over hodet, og mat på bordet. Kanskje du snuser, men jeg tror ikke du er hektet på heroin. Er det da noe problem å ikke ha kontanter, hvis du ikke har hemmelige barnebidrag eller utpressing å betale? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Oida. Rimelig glatt ute i det siste. Ble bilen veldig ødelagt? Høyre lykt og noen skjermer. Heldigvis går det på forsikring, ellers hadde jeg hatt gjeld en god stund : ) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Nå stenger vi forumet for i natt. Goodnight, girls. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Og der var Nikon D3x tydeligvis offisiell. Vi kommer tilbake med en sak om det så snart som mulig, enten det nå blir før eller etter pressekonferansen i formiddag. EDIT: Pressekonferansen er ikke før klokken 11, så vi satser på før. Endret 1. desember 2008 av Aetius Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ja, er blakk har dette noe med ditt kjøp av fisheyeobjektiv å gjøre? nettopp spontankjøpt Nikon 10.5mm fisheye... Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hmmm, tja, stygt lite komprimiss der... Vil vente med å se hva det gjør på ISO 1600 først.Med tanke på at jeg har D300 til foto der jeg trenger mye fps vil jeg sikkert kunne kalre å nyttiggjøre meg en D3x, spørsmålet er bare pris. Ang prossessoren så tror jeg ikke jeg vil merke noen stor forskjell... 24MP er litt sexy, det må jeg innrømme. Me får sjå, mulig D3 dumpes i pris nå da vet dere, og da er det ikke tvil.... Kun 69990 for D3x... Djiiises. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg skjønner egentlig ikke maset om antall fokuspunkter når det sammenlignes kameraer. Jeg bruker kun senterpunktet og komponerer ut ifra det. Nå er jeg på noobsiden av amatørskalaen, men likevel, jeg ser ikke poenget med å mase om et kamera har ørt-og-førti fokuspunkter i forhold til et som bare har et par stykker. Jeg kan ikke se jeg går glipp av noe ved å kun bruke det i midten, men mulig du mener noe annet? Hvordan bruker dere disse punktene? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg kan ikke se jeg går glipp av noe ved å kun bruke det i midten, men mulig du mener noe annet?Prøv å ta bilder av ting som beveger seg hurtig, for eksempel fugler, og du vil se annerledes på det ;-) Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ahaa.. ser poenget Jeg har ikke optikk til å få til de helt store bildene innen fugleflukt.. enda. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg skjønner egentlig ikke maset om antall fokuspunkter når det sammenlignes kameraer. Jeg bruker kun senterpunktet og komponerer ut ifra det. Nå er jeg på noobsiden av amatørskalaen, men likevel, jeg ser ikke poenget med å mase om et kamera har ørt-og-førti fokuspunkter i forhold til et som bare har et par stykker. Jeg kan ikke se jeg går glipp av noe ved å kun bruke det i midten, men mulig du mener noe annet? Hvordan bruker dere disse punktene? Det er noen ting. 1. Ved bruk av svært lyssterk optikk kan du komme litt ut av fokus ved å rekomponere. 2. Skyter du sport kan du ende opp med å trenge mer enn ett fokuspunkt. Og Olsen, du må ta det litt med ro når det kommer til utstyret. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Når du skyter sport, velger du eller kamera fokuspunkt dersom du bruker flere punkter? Dersom kamera skulle velge fokuspunkt, hva gjør at den velger akkurat det/de fokuspunktet? Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 vil det si at den ser etter ting som beveger seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå