Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:D Det understreker jo viktigheten av å ungå riper i frontelementet... :roll:

 

Værre er det at jeg nå er nede i 19MB ledig på systemdisken min - og det etter disk cleanup. Før cleanup var det 3MB - fikk ikke en gang tømt minnekortet, siden Windoze av en eller annen grunn insisterer på å ha minst like mye plass ledig på systemdisken (som ikke inneholder noen swapfil) som størrelsen på filer som skal kopieres fra en helt annen disk, til en helt annen disk...

 

Det da finnes en måte å barbere vekk bloatet i Vista uten å reinstallere!?

Endret av Anew
Lenke til kommentar
"Hvordan i helvette slår man den på?!"

Hvem var det som ikke klarte å slå den på?

Har du prøvd å slå på en Canon i det siste? Det minner mye om å prøve å starte en Saab første gang... :fun:

Jeg slår aldri på kameraet mitt (tviler på at det har noe særlig godt av å bli slått på), dermed så har kameraet mitt en on-off knapp som funker utmerket.

Endret av Inc
Lenke til kommentar
"Hvordan i helvette slår man den på?!"

Hvem var det som ikke klarte å slå den på?

Har du prøvd å slå på en Canon i det siste? Det minner mye om å prøve å starte en Saab første gang... :fun:

Jeg slår aldri på kameraet mitt (tviler på at det har noe særlig godt av å bli slått på), dermed så har kameraet mitt en on-off knapp som funker utmerket.

den var dyp :D

Lenke til kommentar
:D Det understreker jo viktigheten av å ungå riper i frontelementet... :roll:

 

Værre er det at jeg nå er nede i 19MB ledig på systemdisken min - og det etter disk cleanup. Før cleanup var det 3MB - fikk ikke en gang tømt minnekortet, siden Windoze av en eller annen grunn insisterer på å ha minst like mye plass ledig på systemdisken (som ikke inneholder noen swapfil) som størrelsen på filer som skal kopieres fra en helt annen disk, til en helt annen disk...

 

Det da finnes en måte å barbere vekk bloatet i Vista uten å reinstallere!?

Har du prøvd dynamitt? Det finnes noe greier for XP som trimmer ned ganske hardt. Mener å ha hørt at det finnes lignende for Vista.

 

Men det mest fornuftige er vel å sette inn en større disk og flytte over installasjonen :hmm:

 

This is my camera. There are many ones like it but this one is mine. My camera is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my camera is useless. Without my camera I am useless. I must trigger my camera true. I must shoot more stable than the other contestants, who is trying to win over me. I must post my images before him. I will. Before God I swear this creed: my camera and myself are defenders of my art form, we are the masters of our competition, we are the saviors of my life. So be it, until there is no competition, but one winner. Amen.

Sniffet for mye lodde-damp og høytaler-lim i helgen?

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Sniffet for mye lodde-damp og høytaler-lim i helgen?

 

Tom

hmm.. kanskje det, Er litt ør i hodet i dag. Ble nok litt mye lim på fredagen tenker jeg...

 

Dewil ;)

 

 

Gammet bilderør TV det bildet over her tror jeg. Sett sånn hele helgen og kun hørt på psykedelisk musikk for å fullføre følelsen

Endret av Dewil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...