:Francis: Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 http://www.lensrentals.com/news/2008.10.30...ement-scratches Drøyt! Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Nja.. snarere våpen bønnen fra filmen Full metal jacket Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 http://www.lensrentals.com/news/2008.10.30...ement-scratches Drøyt! genialt! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) http://www.lensrentals.com/news/2008.10.30...ement-scratches Drøyt! Det understreker jo viktigheten av å ungå riper i frontelementet... Værre er det at jeg nå er nede i 19MB ledig på systemdisken min - og det etter disk cleanup. Før cleanup var det 3MB - fikk ikke en gang tømt minnekortet, siden Windoze av en eller annen grunn insisterer på å ha minst like mye plass ledig på systemdisken (som ikke inneholder noen swapfil) som størrelsen på filer som skal kopieres fra en helt annen disk, til en helt annen disk... Det må da finnes en måte å barbere vekk bloatet i Vista uten å reinstallere!? Endret 30. november 2008 av Anew Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 HAr 19GB og syns jeg har lite plass... Nå har jeg igjen over 100GB å C, da Lenke til kommentar
Inc Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) "Hvordan i helvette slår man den på?!" Hvem var det som ikke klarte å slå den på? Har du prøvd å slå på en Canon i det siste? Det minner mye om å prøve å starte en Saab første gang... Jeg slår aldri på kameraet mitt (tviler på at det har noe særlig godt av å bli slått på), dermed så har kameraet mitt en on-off knapp som funker utmerket. Endret 30. november 2008 av Inc Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Dagens Linux feilmelding Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 "Hvordan i helvette slår man den på?!" Hvem var det som ikke klarte å slå den på? Har du prøvd å slå på en Canon i det siste? Det minner mye om å prøve å starte en Saab første gang... Jeg slår aldri på kameraet mitt (tviler på at det har noe særlig godt av å bli slått på), dermed så har kameraet mitt en on-off knapp som funker utmerket. den var dyp Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Har du prøvd å slå på en Canon i det siste? Det minner mye om å prøve å starte en Saab første gang... Like intuitivt som Unix på 70 tallet (Kun text mode). Heldigvis, er det det eneste som er vanskelig på Canon En Nikon er lett å slå på, men deretter går det fort nedover Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 kom over en morsom vittighetstegning.. :!: Fremtidens hvitevarer: Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) hahahaha.. XD XD XD Tror jeg ler meg i hjel her.. Er jo faktisk kjekt for de som bor på hybel da.. kan steke grandiosa'n på høykant Endret 30. november 2008 av Dewil Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Det understreker jo viktigheten av å ungå riper i frontelementet... Værre er det at jeg nå er nede i 19MB ledig på systemdisken min - og det etter disk cleanup. Før cleanup var det 3MB - fikk ikke en gang tømt minnekortet, siden Windoze av en eller annen grunn insisterer på å ha minst like mye plass ledig på systemdisken (som ikke inneholder noen swapfil) som størrelsen på filer som skal kopieres fra en helt annen disk, til en helt annen disk... Det må da finnes en måte å barbere vekk bloatet i Vista uten å reinstallere!? Har du prøvd dynamitt? Det finnes noe greier for XP som trimmer ned ganske hardt. Mener å ha hørt at det finnes lignende for Vista. Men det mest fornuftige er vel å sette inn en større disk og flytte over installasjonen This is my camera. There are many ones like it but this one is mine. My camera is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my camera is useless. Without my camera I am useless. I must trigger my camera true. I must shoot more stable than the other contestants, who is trying to win over me. I must post my images before him. I will. Before God I swear this creed: my camera and myself are defenders of my art form, we are the masters of our competition, we are the saviors of my life. So be it, until there is no competition, but one winner. Amen. Sniffet for mye lodde-damp og høytaler-lim i helgen? Tom Endret 30. november 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Eksperimenterer litt med min gamle Cosina 50mm før jeg bestemmer meg for om jeg skal melde meg på Uke50 utfordringen eller ei. Noen som ser hva jeg har tatt bilde av her, noe uskarpt men...... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 En skjerm? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Tror også det er en skjerm. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 En CRT-skjerm, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 2/4 grønn, 1/4rød, 1/4blå, kan det være noe annet da? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Sniffet for mye lodde-damp og høytaler-lim i helgen? Tom hmm.. kanskje det, Er litt ør i hodet i dag. Ble nok litt mye lim på fredagen tenker jeg... Dewil Gammet bilderør TV det bildet over her tror jeg. Sett sånn hele helgen og kun hørt på psykedelisk musikk for å fullføre følelsen Endret 30. november 2008 av Dewil Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Lim, ja. Er det noen som har lest "Lim" (originaltittel "Glue") av Irvine Welch, oppfølgerboken til "Trainspotting"? Glimrende bok, anbefales. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Husker jeg så Trainspotting på skolen - syk film... Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå