Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et argument for 50mm-en, så er det at den er mer kompakt enn en zoom; så det virker mindre voldsomt ovenfor sjenerte motiver ...

 

Edit: Jeg valgte å gå for en Sigma 50mm f/2.8 macro istedet for en 50mm f/1.8. Delvis fordi jeg er kun litt interessert i macro (mer nærfotografi), samt det at jeg da har et normalobjektiv til mitt analoge kamera.

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Forøvrig en drøy prisforskjell mellom FotoVideo og JP på utstyret jeg nå har lagt ut. D80 + vertikalgrep og ekstra batter går for 8400 på FV, og til 7000 på JP.

 

Jeg satt forøvrig min pris til 6000,- , er det litt voldsomt? Ca 10.000 eksp., ellers ser utstyret nytt ut.

Endret av eirik_a
Lenke til kommentar

Selv om du ikke har så altfor mange eksponeringer, synes jeg prisen din virker en smule stiv. Uten at jeg selv har noen erfaring med bruktsalg eller -kjøp, kan jeg si at jeg ikke hadde slått til på tilbudet ditt. Da ville jeg heller ha kjøpt det til én tusenlapp mer på JP. Burde vel ned på 5k før jeg hadde slått til. ;)

Lenke til kommentar

Det gikk for 1300. Trodde ikke responsen ville bli så stor, så satte en relativt lav pris for utstyr som nesten ikke er brukt. Men tror du ikke jeg fikk 5 mail på 10 minutter.

 

Kabel forøvrig. Huset ligger på JP til 5000. Det er en prutbar pris, regnet ikke med at det skulle gå i null når jeg kjøper nytt kamerahus :)

Lenke til kommentar

Tenkte at du helst ville selge at som en pakke, og ikke selge batterigrepet og ekstra batteri separat. Før jeg rakk og spørre hadde du allerede solgt det. Men, men... Har tenkt å bestille det sammen diverse annet, fra USA så fort jeg får spart opp litt penger. Tjener vel ca. en hundrelapp på å kjøpe fra USA i forhold til deg, så bør nok klarer meg. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...