Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm.. Lekte litt med et D700 her i går med tilhørende opptikk. Moro å prøve noe annet enn mitt, men jeg ble overrasket hvor lite intuitivt det er.

Det er vel det eneste jeg ikke liker med Nikon; lite intuitivt, kronglete og mange baklengse løsninger i forhold til oss andre ;) Men det sier vel Nikonastinene oss også :D

 

Tom

Lenke til kommentar

Var på en fotobutikk i stjørdal her om dagen og bare kikket litt rundt.. Så at de hadde utstilt D700 der sammen med 16-85mm av alle ting.. Spurte selgeren (som også er sjefen) hva grunnen til at denne komboen var så bra..

Det jeg fikk til svar var at iso-egenskapene på D700 var så vanvittig god at 2.8 optikk ikke var nødvendig..

Jeg sa at det måtte være toppen av frekkhet å prøve å selge ett 5mp kamera-kit til 23000..

Endret av saturnia
Lenke til kommentar
Var på en fotobutikk i stjørdal her om dagen og bare kikket litt rundt.. Så at de hadde utstilt D700 der sammen med 16-85mm av alle ting.. Spurte selgeren (som også er sjefen) hva grunnen til at denne komboen var så bra..

Det jeg fikk til svar var at iso-egenskapene på D700 var så vanvittig god at 2.8 optikk ikke var nødvendig..

Jeg sa at det måtte være toppen av frekkhet å prøve å selge ett 5mp kamera-kit til 23000..

Sånt ser du ikke i vår butikk i hvertfall!

Lenke til kommentar
Blir det noen julekonkurranse i år? Årets julebilde eller noe sånt?

Kommer nok den; hvis noen vil sponse.

 

Men Uke 50mm kommer ihvertfall :)

 

Tom

Uke 50(-mm) er bare en møkkakonkurranse for alle dere som har fastopptikk :realmad:

Hva med å lage fastoptikk da? 50mm sier jo bare at det er den brennvidden som skal brukes :p

Nei vær nå litt kreativ og zoom 18-70 kit linsa til 50mm og teip den fast.. ;) Det har du 50mm "fast" optikk ;);)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...