Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://sebrogers.typepad.com/seb_rogers_bl...here-folks.html

http://www.robgalbraith.com/bins/content_p...cid=7-9318-9779

Ikke sikle til tastaturet nå da, Olsen.

Edit: Eller, dette kameraet er kanskje for "studio" for deg?

Hmmm, tja, stygt lite komprimiss der... Vil vente med å se hva det gjør på ISO 1600 først.

Med tanke på at jeg har D300 til foto der jeg trenger mye fps vil jeg sikkert kunne kalre å nyttiggjøre meg en D3x, spørsmålet er bare pris. Ang prossessoren så tror jeg ikke jeg vil merke noen stor forskjell... 24MP er litt sexy, det må jeg innrømme.

Me får sjå, mulig D3 dumpes i pris nå da vet dere, og da er det ikke tvil....

Lenke til kommentar
Prisene blir slik:

F3 (EX) + 105mm (EX+) = 3 700 NOK

<b>F3 (EX) + 105 (EX) = 3 112 NOK

F3 (BGN) + 105mm (EX+) = 3 105 NOK </b>

F3 (BGN) + 105 (EX) = 2 517 NOK

Hva ville dere ha gått for?

Ville gått for nr 2, ex og ex. EX er veldig pent, ex+ er mer jålete pent, med esker og annet rask:P

Lenke til kommentar

Hmm.. Lekte litt med et D700 her i går med tilhørende opptikk. Moro å prøve noe annet enn mitt, men jeg ble overrasket hvor lite intuitivt det er. Det er vel bare snakk om tilvenning tenker jeg. Gode egenskaper i et rom med dempet belysning da. Til og med på det "dårligste" objektivet med lysstyrke på 3.5. Forsvarer det derimot prisen? Nei, muligens bare halve prisen. Hadde vært moro å prøve en av de kameraene over dette da :)

Hmm... får jo lyst på makro av alt dette snakket her jo :)

Lenke til kommentar

Tja, var vel derfor jeg kjøpte 105VR og ikke Sigma 150.

Jeg var veldig i tvil på hvor interessant jeg ville synes at insekter var. Men det viste seg jo med en gang at det var det mest spennende og utfordrende. Blomster blir litt kjedelig i lengden synes jeg. Og i tillegg det at 105mm er en veldig fin brennvidde til portrett. Og jeg har brukt den til mye annet enn makro også, jeg. Og veldig fornøyd.

Men skummelt skarp er den. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...